יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / מדורים / המומחים / כיצד לשמור על עור הפנים

כיצד לשמור על עור הפנים

ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור

דר להבית אקרמן קרדיט אסף לוי (Custom)

כמה פעמים עמדת מול הראי והתבוננת בפניך ממש מקרוב, עד כדי כך שהתעסקת שעות בטיבן של הנקבוביות השחורות? כמה פעמים שאלת את עצמך “מה אני עושה לא בסדר שהעור שלי ככה נראה? …אנחנו עושות הרבה טעויות כשזה נוגע לעור הפנים העדין שלנו והגיע הזמן להפסיק, כי נזק רב ובלתי הפיך עלול להצטבר.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אם אתן לא רופאות עור יש סיכוי די טוב שהכתבה הבאה תעניין אתכן ותעזור לכן בצעדים הראשונים שלכן בבחירת תכשירים קוסמטיים ובטיפול נכון בעור. אז נכון שהכתבה לא תמנע לחלוטין את הצורך בייעוץ מקצועי ופרטני כאשר יש בעיית עור, אבל היא בהחלט עונה על כמה שאלות ראשוניות .

ד”ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, עםטיפים ממה כדאי לנו להימנע:

  • הרבה מאתנו מתמודדות עם טיפול בבעיה הטורדנית של אקנה בגיל מבוגר. אז בואו נירגע ונזכור שככל שמתבגרים העור נוטה יותר ליובש וכל התכשירים לאקנה מייבשים את העור.
  • לא לשכוח את עור הקרקפת. לעיתים אנו נוטים לשכוח זאת ולהזניח אותו – בייחוד כשמדובר במסנני קרינה ודווקא  הקרקפת הוא האזור שהכי קרוב לשמש וחשוף לה.
  • לא לעשות “קוקטיילים” של תכשירים קוסמטיים שונים. חשוב לדעת שלא תמיד יותר זה יותר טוב ולפעמים שימוש בכמה תכשירים יחד (כאלה שלא נועדו להיות יחד) עלול לבטל את ההשפעה של אחד מהם.

  • חושבות לחטט באקנה? כדאי להפסיק! חיטוט בפצעי אקנה מגביר סיכוי להצטלקויות ומהצלקות הללו קשה מאד להיפטר. אם אתן סובלות מנגעים גדולים דלקתיים- מומלץ לפנות לרופא לטיפול ולא לנסות אתה אופציה הביתית.
  • לא לשכוח את אזור העינייםהעור סביב אזור העיניים דק ורגיש אז בעוד מרביתנו כבר מודעות לחשיבות של טיפוח  עור הפנים וטיפול נכון, חלקינו עדיין לא שמות מספיק דגש על עור העיניים.
  • לא לשפשף את העור בחוזקה עם ליפא או מברשת! הרבה מאתנו אוהבות לקרצף את העור עם ספוג קשיח או  מברשת. זה נותן לנו הרגשה של ניקיון ורעננות. אבל אין שום יתרון רפואי או הגייני לקרצוף מאסיבי של העור.
  • לא למרוח תכשירי לחות לא מתאימים על העוראבחון נכון של סוג העור הוא קריטי מבחינת בחירת סוגי תכשירי  הטיפוח המתאימים לעורנו. עולם הקוסמטיקה מוצף בתכשירים וחומרים ואין רק תכשיר אחד שהוא הכי טוב ולא בהכרח מה שהכי טוב לשכנה שלנו יהיה הכי טוב עבורנו.
  • לא למרוח תכשירי הגנה מתחת לקרם לחות. כאשר אתן מורחות בבוקר קרם לחות וקרם הגנה אתן אולי תוהות מה  למרוח קודם? אז קודם יש למרוח את קרם הלחות ואחר כך יש למרוח את קרם ההגנה.

הטיפים נכתבו על ידי ד”ר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור שירותי בריאות כללית ומנהלת שתי קליניקות פרטיות. להבית  מציעה מגוון רחב של טיפולי פנים לשמירה על העור. נווה סביון, הדקל 3, 03-5332068

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

שידת-מראה. קרדיט לתמונות:ביי פוסט באדיבות בי יוניק עיצוב הבית

ריהוט מראה – הדרך הטובה לשנות את העיצוב של החלל

תפריט נגישות