יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / חדשות יהוד מונסון / צרכנות / כך מטפלים בשמיכות החורף

כך מטפלים בשמיכות החורף

מרגישים שהקיץ כבר כאן?! האם כבר החלפתם את שמיכות הפוך בשמיכות דקיקות? זה בדיוק הזמן לשלוח את כל הבגדים והמעילים שלבשנו בחורף, כולל השמיכות לניקוי יבש, שיחכו לנו בארון בעונת החורף הבאה

פוך דרי קלין

ולמי שלא יודע מה בדיוק מסתתר בתוך הפוך, מדובר באלפי נוצות אווז, שיתרונן בעובדה שיש להן מסוגלות לשמור על חום הגוף בצורה מיטבית, מבלי להעיק במשקל. מחירן גבוה משמעותית, מכל השמיכות הסינטטיות והן אמורות לשמש אותנו במשך שנים רבות ובדיוק בשל סיבה זו, לא כדאי לנסות ולכבס אותן במכונת הכביסה הביתית.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


“אני יודע שהקיץ מגיע לא רק על פי החום בחוץ, אלא על פי הלקוחות הקבועים שלי שמגיעים, עם השמיכות, כדי שננקה אותן כאן, משום שלא את כולן ניתן לכבס במכונת הכביסה הביתית”,  כך אומר איציק פנסחוב ממכבסת ‘דריי קלין’ ביהוד, שמספר כיצד ניתן לשמור על שמיכות הפוך בצורה המיטבית.

פנחסוב: “יש כל מיני סוגי שמיכות, סינטטיות וגם כאלה העשויות מפוך, שהן הטובות והיקרות ביותר ומכילות  90% פלומה לבנה מנוצות אווז. אחד מהיתרונות הבולטים הוא הפלומה הטבעית שנמצאת בשמיכת הפוך, השמיכה קלה ועם זאת שומרת על חום מרבי של הגוף. הניקוי והייבוש של שמיכות הפוך, חייב לעשות רק באמצעות ציוד מקצועי מתקדם ולכן, יש להביא אותה אלינו לדריי קלין”.

דריי קלין
דריי קלין

מה היתרון בשמיכות פוך? מתי נדרש ניקוי יבש?
“שמיכות הפוך, עשויות להחזיק שנים רבות במידה ומנקים אותן נכון, כדי שלא יהרסו.  אני ממליץ לנקות את השמיכה פעמיים בשנה, כי יש בה בכל זאת חיידקים והמון אבק, וגם את אקרית האבק שלעיתים גורמת אלרגיה. השמיכה לפעמים מקבלת כתמים, או שיש בה ריחות של לא נעימים, כגון זיעה או שתן. לא רצוי לכבס בבית, כי ספיגת המים בפוך גבוהה, וזה עלול להרוס את  מכונת הכביסה הביתית”.

איך מתבצע הניקוי ב-דריי קלין, ותוך כמה זמן זה נעשה?
“כל התהליך נעשה כאן ובתוך יום אחד בלבד. יש לנו מכונות גדולות ואנו פותחים את הנוצות ומייבשים את השמיכה במייבש ענק ומהיר”.

יש לך טיפ לאחסון השמיכות עד החורף הבא?
“כן בהחלט. ממליץ לאחסן בתוך משהו עם פתחי אוורור, אפשר לשים גם דפים ריחנים למייבש בתוך קיפולי השמיכה. וכל מי שמשתמש בשקיות ואקום חוסך המון מקום בארון”.

לפרטים:
מכבסת דריי קלין
סניף יהוד: רחוב העצמאות 16 יהוד 03-5363632
סניף ראשל”צ:
יהודה לייב פינסקר 14  039665335

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

פסח שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות