יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / העיתונאים הצעירים מבקרים במשטרת מסובים

העיתונאים הצעירים מבקרים במשטרת מסובים

שיתוף פעולה בין אתר אונו ניוז, ארגון ניצוצות, חטיבת ביניים סביונים ביהוד ומשטרת ישראל הביאה קבוצת תלמידים לביקור במשטרת מסובים. להיחשף למאחורי הקלעים של עבודת המשטרה ואוכפי החוק

משטרת מסובים

משטרת מסובים ממשיכה לחזק את הקשרים עם הקהילהלאחרונה ביקרו קבוצת תלמידים מחטיבת הביניים סביונים מיהוד בתחנת המשטרה ונפגשו חוקרים וקצינים בתחנה ושמעו על עבודת המשטרה, כחלק משיתוף פעולה עם אתר אונו NEWS
תלמידי חטיבת סביונים מיהוד בתחנת מסובים


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


במסגרת פעילות ארגון ניצוצות בבתי הספר, מוזמנים בעלי תפקידים מעניינים לחשוף את הידע שלהם בפני התלמידים. לפני כשנה, החלו סדרת הרצאות של מנחי ניצוצות, בחטיבת הביניים סביונים ביהוד בניהולה של דר’ מיכל רבינוביץ בה הוזמנו אנשי הייטק תקשורת ומשטרה לסדרה של מפגשים עם התלמידים בהם שיתפו את הניצוץ שלהם בעבודה.
תלמידי חטיבת סביונים מיהוד בתחנת מסובים

במסגרת פרויקט ניצוצות, הוזמנתי כיוזם ובעלים של אתר אונו ניוז לספר תלמידים על יזמות ועולם התקשורת. במסגרת הקורס הקצר עם התלמידים, למדנו על עבודה עיתונאית ויצאנו לביקור במשטרת מסובים. שם נפגשו התלמידים עם חוקרי וקציני משטרה. בנוסף קבוצת תלמידים נוספת הגיעה לסיור עם בלש נוער, אשר חשף בפני התלמידים על עבודת המשטרה בתחום הנוער והבילוש, לצד הסכנות בעולם העבריני והתמכרות לאלכוהול וסמים. התלמידים התנסו גם במשימות הדגמה של זירת פשע בה התבקשו למצוא ממצאים החשודים לסיוע בחקירה.
תלמידי חטיבת סביונים מיהוד בתחנת מסובים

עוד פגשו התלמידים חוקר זיהוי פלילי אשר סיפר על עבודת החקירות בזירות פשע והפתיע את התלמידים שלכל אדם בעולם יש את טביעת אצבע הייחודית רק לו ואפילו תאומים זהים אינם בעלי טביעת אצבע דומה.

תלמידי חטיבת סביונים מיהוד בתחנת מסובים

התלמידים נפגשו לשיחות אישיות עם קצין החקירות של תחנת מסובים, שעל שולחנו מאות תיקי חקירה סודיים. אשר שיתף את התלמידים על עולם המשטרה ואכיפת החוק, האתגרים בהתמודדות מול פושעים וכאלה אשר מבצעים עבירות קשות, כיצד מתמודדים החוקרים מול חשוד שמשקר, איך גורמים לאדם להודות ולקחת אחריות בפשע שביצע.

תלמידי חטיבת סביונים מיהוד בתחנת מסובים
לסיכום הבינו התלמידים כי דינו של כל פושע או עבריין להגיע למקום אחד,בית הכלא. גם אם עולם הפשע זאת דרך מהירה להשיג כסף וכוח, סופה של הדרך לא משתלמת.
מיכל רבינוביץ מנהלת חטיבת ביניים סביונים – אני גאה לקיים בבית הספר את תוכנית ניצוצות. זה מאפשר לתלמידים שלנו הצצה לעולמות תוכן חדשים ומאתגרים. לפגוש אנשים שעשו כברת דרך בקרירה מקצועית ובאים לשתף את התלמידים בחלום שלהם, זאת השראה. כבית ספר שהוא חממה טכנולוגית וחברתית אנחנו בעד כל שיתוף פעולה היכול להעצים ולחזק את התלמידים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות