יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / אור יהודה / התכנית לחדשנות בחינוך באור יהודה מציגה: עליה באחוזי הזכאות

התכנית לחדשנות בחינוך באור יהודה מציגה: עליה באחוזי הזכאות

מהתמונה החינוכית שפורסמה על ידי משרד החינוך עולה כי אחוזי הזכאות ב-2017 עלו ב-5.5 אחוזים. ההשקעה פר תלמיד טיפסה ל-19,700 ש"ח. עלייה יפה גם במדדי הגיוס לצה"ל אצל הבנים ובהתנדבות לשירות לאומי אצל הבנות

אחוזי הזכאות באור יהודה ממשיכים לעלות
אחוזי הזכאות באור יהודה ממשיכים לעלות

בשבוע שעבר פרסם משרד החינוך את התמונה החינוכית שמבליטה את השיפור המשמעותי בתחום החינוך באור יהודה, כאשר מרכז העניין מתייחס לאחוזי הזכאות לבגרות שהושגו בשנה האחרונה ברמה העירונית. מהנתונים עולה כי העיר שיפרה ב-5.5 אחוז את אחוזי הזכאות לבגרות מהשנה החולפת, כאשר בשנת 2017 אור יהודה עומדת על 56.2 אחוז. כזכור, בשנת 2015 הנתונים עמדו על 47.9 אחוז ובשנת 2016 על 50.7 אחוז. בקרב התלמידים הגרים ברשות, הרי שהנתונים אף גבוהים יותר ועומדים על 66 אחוזים.

לכתבות נוספות:
סדנת דיבור מול קהל לקהילה הבוכרית
משרד החינוך חושף – כמה משקיעים בתלמידים בכל עיר בבקעת אונו

בתמונה: התנעת התכנית האסטרטגית לחדשנות בחינוך באור יהודה
בתמונה: התנעת

 גם אחוז הנשירה ירד בשנה האחרונה באור יהודה מ-1.6 אחוז לאחוז אחד. הגיוס לשירות צבאי לבנים עלה מ-73.1 אחוז ל-83.1 אחוז, וכך הדברים נוגעים גם להתנדבות לשירות לאומי/צבאי/אזרחי לבנות – עלייה מ-20.7 אחוז ל-32.6 אחוז. נקודה מעניינת נוספת היא ההשקעה הרבה של אור יהודה בכל תלמיד ותלמיד – מהנתונים עולה כי בשנה האחרונה הושקע בכל תלמיד במערכת החינוך העירונית 19,700 שקל, סכום שהוא גבוה משמעותית מהממוצע הארצי, ולצורך ההשוואה חלה עלייה רבה בהשקעה, כאשר בשנת 2014 הסכום עמד על 18,300 ש”ח לכל תלמיד. גם הכמות הממוצעת של תלמידים בכיתה הוא נתון חיובי – 27.3 תלמידים (נמוך מהממוצע הארצי שעומד על 28.3).

דלילה אשכנזי, מנהלת אגף החינוך, מברכת את מנהלי בתי הספר, צוותי החינוך, צוותי הפיקוח, ההורים והתלמידים “על השקעה והובלה משמעותיים שתוצאותיהם באו לידי ביטוי בנתוני התמונה החינוכית בבתי הספר העל יסודיים והיסודיים. הנתונים מראים יותר על איכות ההון האנושי העומד מנגד ועל ההשקעה בחינוך פר תלמיד שמובילה ראש העיר בשיתוף המנהיגות החינוכית העירונית על כל מכמניה שמשמעותה עלייה במספר רב של פרמטרים. העיר התניעה לפני כחודשיים תכנית אסטרטגית לחדשנות בחינוך שתוצריה כבר יישומו בכל בתי הספר בעיר החל משנת הלימודים הקרובה, וכעת אנו נמשיך לשפר ולקדם את מערכת החינוך באור יהודה למצוינות, לחדשנות וליזמות חינוכית אישית וקולקטיבית כאחד”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות