יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות חמות / כוכב הזהב: יהוד-מונוסון זכתה זו הפעם החמישית ברציפות ב-5 כוכבי יופי מטעם המועצה לישראל יפה

כוכב הזהב: יהוד-מונוסון זכתה זו הפעם החמישית ברציפות ב-5 כוכבי יופי מטעם המועצה לישראל יפה

5 כוכבי יופי הוענקו הבוקר (ד') לעיריית יהוד מונוסון על ידי נציגי המועצה לישראל יפה בתחרות הארצית היוקרתית 'קריה יפה ומקיימת בישראל יפה 2017'. התעודה הוענקה ערב השנה החדשה בטקס חגיגי במעמד מנכ"לית העירייה, שירה דקל כץ  ומנהל אגף איכות הסביבה בעירייה שגיא מסר וסגניתו ענבר קשת.

יהוד-מונוסון זכתה זו הפעם החמישית ברציפות ב-5 כוכבי יופי מטעם המועצה לישראל יפה
יהוד-מונוסון זכתה זו הפעם החמישית ברציפות ב-5 כוכבי יופי מטעם המועצה לישראל יפה

הפרס ניתן לאחר שוועדת השיפוט המיוחדת מטעם המועצה לישראל יפה, ביקרה בעיר ובדקה מספר רב של פרמטרים במתחם העירוני הקשורים לאיכות הסביבה כמו חזות פני העיר וניקיון העיר. מלבד חמישה כוכבי יופי קיבלה העיר יהוד-מונוסון גם את תואר “כוכב הזהב” על זכיה חמישית ברציפות בחמישה כוכבי יופי. במסגרת ביקורה סיירו חברי הוועדה במספר אתרים בעיר וביניהם מרכז יום לקשיש ברחוב שז”ר, גינת אוקלהומה, מועדון הנוער המוסיקלי “משלוק”, באתר ההנצחה לחללי חיל הקשר והתקשוב ובאתרים נוספים בעיר.

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות יהוד מונוסון  – להצטרפות
ישירות למייל – כל מה שקורה בעיר – להרשמה

תחרות ‘קריה יפה’, הנערכת בחסות משרד הפנים, הינה אחת מהבולטות ביותר שבתחרויות המועצה לישראל יפה. היא נערכת מדי שנה ומשתתפות בה ערים, מועצות מקומיות, מועצות אזוריות וישובים במועצות אזוריות, המתמודדות על קבלת כוכבי היופי של המועצה, כל אחת לפי סיווגהּ. התחרות מעודדת פיתוח של הסביבה העירונית על פי העקרונות המודרניים, המכתיבים יצירת שיווי משקל נאות בין הבנייה האורבנית לטיפוח הריאות הירוקות. זאת, תוך כדי הקפדה על מניעה של מפגעים סביבתיים וחזותיים והנעת תהליך של שיפור מתמיד באיכות חיי התושבים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


 

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – אונו  ניוז
רוצים להגיב לכתבה? הכנסו לקבוצה – אתר החדשות של בקעת אונו 

 

מנהל אגף איכות הסביבה בעירייה, שגיא מסר בירך על הזכייה: “הזכייה שלנו ב-5 כוכבי יופי שנה אחר שנה הינה הכרה רשמית בתוצאות העבודה היומיומית המאומצת של עובדי העירייה שפועלים לשיפור מתמיד  של פני העיר.  העיר שלנו נקייה ומטופחת יותר, ופירות ההשקעה ניכרים בשטח. זוהי גם הוכחה כי העיר שלנו היא עיר איכותית שממשיכה להוביל בכל הקשור לאיכות חיים. ברצוני להודות לכל עובדי ועובדות אגף איכות הסביבה המסורים והאכפתיים שעושים לילות כימים למען התושבים. יחד נמשיך לפעול, לשפר, להשתפר ולטפח את העיר שלנו לרווחת תושבינו”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

2 תגובות

  1. אני מבינה שהראיתם מקומות מטופחים.
    זוכר שהבטחת לטפח את רחוב שז’ר המערבי?
    עד רגע זה כל הגינון יבש, עלוב, ללא מים.
    נא להראות זאת לחברי ועדת הביקורת

  2. ומאז המצב רק מתדרדר בסביבה, מעט מאוד אזורים אינטנסיביים מטופחים וכל השאר מוזנחים בצורה פושעת
    צמחיה רבה מתה מחוסר שליטה על המצב הרעוע של ההשקיה, העשבים עולים על גדותיהם ומתקנים אינם מטופלים כראוי.. כל אלה גורמים לחוויות תושב ירודה ביותר
    והמתסכל מכל ולאחר פניות רבות אין מענה הולם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות