יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / יהוד מונסון / כך עושים ספורט ביהוד מונוסון

כך עושים ספורט ביהוד מונוסון

"לא כולם יודעים שיש לי חלק חשוב בהקמת מגרש הכדורגל בעיר, שנבנה כבר בקדנציה הקודמת, ומשמש כיום את חוגי הכדורגל ואת משחקי הכדורגל, המתקיימים כאן ביהוד". כך אומר ורדי בושרי, המתמודד בימים אלו לחברות במועצת העירייה.  

תוכן מקודם

בושרי:”הקמת מגרש הכדורגל היא אחת מאבני הדרך החשובות של העיר יהוד מונסון. העשייה החינוכית בתחום הספורט ביהוד אותה הובלתי, הינה נדבך חשוב למערך הכולל של החינוך בעירבזמן כהונתי כסגן ראש העיר, וממונה על תיק הספורט היה לי חשוב מאוד שהילדים שלנו יקבלו מגרש כדורגל חדש ומודרני מהמתקדמים בעולם לרווחתם והנאתם.

מגרש הכדורגל הינו הפרויקט בו אני גאה מאד!  זהו פרויקט חינוכי לכל דבר ועניין וחלק בלתי נפרד ממערך החינוך בעיר, שכן נושא חינוך של בני הנוער הינו הדבר החשוב ביותר בעיני. אין ספק כי מגרש בסטנדרטים האמורים מהווה מודל לחיקוי לבקעת אונו כולה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מיקום בניית מגרש הכדורגל הגיע מתוך מחשבה,  לאפשר לתלמידי חטיבות הביניים ‘סביונים’ ו-‘פסגות’ להשתמש במגרש בשעות הבוקר (להם לא היה מגרש ספורט כלל), לילדי בית הספר לכדורגל, לקבוצות הייצוגיות של העיר, בעיקר לשימוש בשעות אחר הצהריים ולבוגרים בערב. כר הדשא הינו מן הטובים בעולם (תקן FIFA-2- STARS) בעל יכולת שימוש לשנים רבות עם תחזוקה מינימלית, אשר מאושר למשחקים בינלאומיים.) 

במיוחד בימים אלו, במהלך קמפיין הבחירות לראשות העיר ולמועצת העיר של המועמדים השונים, התושבים רוצים עובדות, לא הבטחות סרק – עשייה ‘נטו’ למען התושב.  מעולם לא הייתי בתפקיד רק בשביל לדבר ולהבטיח. חברות במועצת העיר בשבילי היא שליחות לעשייה למען תושבי יהוד-מונוסון. שלכם, בכל זמן ועת, גם כאשר השעה אינה קרויה”.

ורדי בושרי – סיעת “לצידך

עשיה עם נשמה הצביעו ‘צד’.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות