שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / סקר אונו NEWS – בן דוד ממריא

סקר אונו NEWS – בן דוד ממריא

בחירות 2018 ביהוד מונוסון - 987 גולשים הצביעו בסקר אונו NEWS שנערך בסופש האחרון. על פי תוצאות הסקר יעלה מקליס צונחת למקום רביעי, יובב גוניקמן התחזק ויוסי בן דוד מנצח את כולם

בחירות ביהוד מונוסון

סקר בחירות ראשון ביהוד מונוסון, על פי נתוני סקר הבחירות שנערך ביהוד ביוזמת אתר אונו NEWS, ראש העיר המכהנת נמצאת בשפל חסר תקדים עם 13.9% הצבעה בקרב הגולשים. בסקר הוצגו מועמדים לראשות העיר לצד נבחרי ציבור מובילים כדי לבדוק את מידת הרלוונטיות שלהם לקראת הבחירות הקרבות באוקטובר 2018.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


עד כה הכריזו כי ירוצו לראשות העיר, יוסי בן דוד, ראש העיר המודח, יובב גוניקמן מתנועת יש עתיד, עמיר שבתאי, קבלן שיפוצים מיהוד. אל הסקר צורפו נבחרי הציבור, יעלה מקליס ראש העיר יהוד מונוסון, נתן בז’ה ואמנון סעד.
בחירות יהוד מונוסון

על פי נתוני הסקר התחזקות גדולה נרשמת אצל יובב גוניקמן, 19.1% שנמצא במקום השני במדד הגולשים. מי שהיה ראש מטה הבחירות הקודמות של יעלה מקליס, הולך וצובר תאוצה. יוסי בן דוד זוכה במרבית קולות הגולשים עם 29.4% הצבעה, למרות ההליך המשפטי בו מואשם במרמה הפרת אמונים ועבירות מס, הציבור עדיין רואה בו המועמד המוביל לקבל חזרה את כסא ראש העיר באוקטובר 2018.
בחירות ביהוד מונוסון

יעלה מקליס, ראש העיר המכהנת אשר סובלת ממשבר אמון חריף עם התושבים לאורך הקדנציה מקבלת רק 13.9% מקולות הגולשים, מקליס בניגוד לכל ראשי הערים בבקעת אונו, עדיין חושבת אם לרוץ בבחירות הבאות.

בסקר הצביעו 987 גולשים, הסקר אינו מדגם מייצג ולא נערך על ידי חברת סקרים. חלק מהאנשים כלל לא הציהרו כי רצים לראשות העיר, ניתן להצביע רק פעם אחת מכל כתובת i.p
הסקר ביוזמת אתר החדשות אונו NEWS הוא אינו מדגם מייצג ולא נעשה על ידי חברת סקרים. הסקר לא התבסס על שיטות סטטיסטיות מוכרות ולפיכך אי אפשר להסיק ממנו מסקנות לגבי דפוסי הצבעה או עמדות של הציבור.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. בכיה לדורות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות