יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / מדורים / כפרי וטוב לי – מטבחי EMB  אור יהודה

כפרי וטוב לי – מטבחי EMB  אור יהודה

מטבחים כפריים – מעלים בנו  זיכרונות של ניחוחות מן העבר,תחושת נוסטלגיה,חמימות ונעימות מלווים אותנו בעת השהות במטבחים אלו. המטבח הכפרי מחזיר אותנו לאחור, למרקים מתוצרת בית, שהתבשלו בסירים גדולים, ולארוחות משפחתיות סביב שולחן העשוי מעץ מלא.

מטבח כפרי

דווקא בימינו, כאשר כולנו עובדים ועסוקים מבוקר עד ערב, הערגה לימים אלו גדולה ביותר. בזכות עובדה זו, המטבחים הכפריים עשו קאמבק והפכו  למבוקשים בימינו. עובדה נוספת לזכותם- השימוש בחומרים שמהם הם עשויים, עץ מלא וסנדביץ’, שהינם חומרים חזקים למטבח ונוחים לשימוש. כמו בעבר גם כיום, עץ מלא תמיד באופנה וידוע כחומר עמיד ויפה במיוחד כשהוא מתיישן…


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הצבעים השולטים במרחב המטבח הכפרי הם צבעי העץ, החל מצבעי עץ בהירים ועד כהים, כמו חום בהיר או חום עז. כדי לרכך את המראה, יש גם מטבחים בצבעים בהירים, המון לבן ושמנת, ולנועזים יותר, צבעי פסטל של ירוק בהיר ותכלת.

השימוש במוצרי חשמל בסגנון רטרו, כמו תנור אפייה רחב ידיים ומעליו כירת הבישול, מקררים ואביזרי חשמל בסגנון רטרו -מגניב. גם הידיות על הארונות, משמשות כשחקן מרכזי בעיצוב, הן לעיתים בדוגמאות עם פרחים, מוזהבות ובעיקר עם הרבה נוכחות. גם בארונות העיליים, יש בשורה-  יחידות פתוחות מעץ מלא, ולעיתים סגורות בזכוכית ‘סבתא’ עם דוגמה. כל אלו מקנים למטבח, מצד אחד מראה של פעם, ומצד שני- זה הכי טרנדי שיש.
מטבח כפרי

מטבחים כפריים משדרים חום, אשר לא ניתן למצוא היום בתקופה המודרנית, בערים המתועשות וקצב החיים המהיר. הם כמו ‘אי של שקט’, בתוך הכאוס היומיומי, בזכות העיצוב והאיכות.

האווירה של המטבחים הכפריים שואבת אותנו במהירות, משום היא נדירה בימינו. בתים אלו  נהנים מאווירה קלאסית חמימה ונעימה, אשר ודאי מקרינה גם על החוויה במטבח. ארוחות הבוקר והערב של בני המשפחה והאווירה הכללית בבית. הם הפינה החמה והנעימה של הבית. הם מרהיבים במראם, משדרים חום ונעימות. בנוסף, החוויה במטבחים אלו נעימה כפליים, בזכות חומרי העץ האיכותיים מהם יוצרו. במידה ואתם מחפשים את האווירה המושלמת בבית, לכו על הסגנון הכפרי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

פסח שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות