יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / לקראת הבחירות – מי מאיים על עובדי עיריית אור יהודה 

לקראת הבחירות – מי מאיים על עובדי עיריית אור יהודה 

בעקבות מכתבי איום אנונימיים שהופצו לעובדי עיריית אור יהודה, שיגרה יושבת ראש הוועד מכתבי הבהרה, עוזי אהרון ואפי גוטמן הגישו תלונות במשטרה

שלטי בחירות ליאת שוחט

כצפוי מערכת הבחירות הקשה והמלוכלכת מתקיימת באור יהודה. היריבות בין מחנה עוזי אהרון וליאת שוחט עולה  עוד מדרגה. אחרי השחתות שלטי בחירות, מגיעה שלב המכתבים האנונימיים. השבוע פורסם באור יהודה, מכתב אנונימי המאיים על עובדי העירייה להפסיק את תמיכתם הפומבית בליאת שוחט, עוד נכתב כי עובדת עירייה תועדה בחוג בית של ליאת שוחט.

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות אור יהודה  – להצטרפות
ישירות למייל – כל מה שקורה בעיר – להרשמה
בתגובה לסדרת האיומים על עובדי העירייה, שיגרה יושבת ראש הוועד, יונית דלאל בהמלצת הסתדרות העובדים מכתב תמיכה והבהרה לעובדים כיצד לנהוג במקרה של איומים. יונית דלאל – “פרסמתי בדף הפייסבוק של עובדי העירייה את המכתבים האנונימיים המאיימים על עובדי העיריה וזאת בהמלצת ההסתדרות שמלווה אותנו”.

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


 

מנגד טוענים, עוזי אהרון ואפי גוטמן, המתמודדים לראשות העיר על הסתה של הועד והתערבות בבחירות. השנים הגישו תלונה במשטרה כנגד שני דפי פייסבוק פיקטיביים באור יהודה המתחזים לאתרי חדשות מקומים. אפי גוטמן הגיש תלונה אישית נגד יונית דלאל.

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – אונו  ניוז
רוצים להגיב לכתבה? הכנסו לקבוצה  – חדשות אור יהודה

עוזי אהרון: “אני רואה את הדברים בחומרה בטח כשמדובר באתר ממומן לא מזוהה. יש כאן, לכאורה, את טביעות האצבע שמובילות לראש העיר. הגשתי תלונה במשטרה גם על שימוש במסמך מזויף וכדי לגלות מי עומד מאחורי האתר וגם תלונה על הסתה. יש גבול גם בפוליטיקה לכללי המשחק, כשמתירים את את הנהלים ברגל גסה צריך לשים לזה קץ, הגשתי את התלונה ביום ה’. אני לא מתכוון להגיב בד”כ להכפשה והטלת רבב של גורמים פוליטיים, זו תגובה חד פעמית שלי עקב חומרת הדברים, הציבור יודע את האמת וייתן את קולו ב-30.10.

 

אפי גוטמן: “לא יודע מי כתב, אין חתימה, אין עליו שם. מעבר לכך, היה פוסט של אתר שהעלה את זה והגשתי תלונה במשטרה. הגשתי תלונה על הסתה שיונית דלאל ראש לשכתה של ליאת שוחט פרסמה באתר שקרי, אתר שאין מאחוריו אף אחד. בימים הקרובים הם יקבלו מכתב תביעה מעורך דין.  עוזי אהרון ואני מכחישים כל קשר למכתב”.

ממשטרת ישראל נמסר כי תלונה התקבלה בתחנת משטרת מסובים והנושא הועבר להחלטת הפרקליטות האם לזמן מי מהמעורבים לחקירה.

 

''אל תחששו לסרב לליאת שוחט'' מכתב האיום על עובדי העירייה .

במכתב שעליו חתומה יו”ר ועד עובדי עיריית אור יהודה, יונית דלאל, צוין כי נעשו ניסיונות להשפעה על עובדי עירייה תוך כדי שימוש באיומים על פרנסתם, כאשר שמות חלק מהם הופצו באמצעי המדיה השונים. עוד ציינה דלאל, כי ועד העובדים יחד עם ההסתדרות רואים בחומרה את הניסיונות להתערב בשיקול דעתם של העובדים, במה שמזכיר תקופות חשוכות בעיריית אור יהודה.
המכתב של יו''ר ועד העובדים
המכתב של יו”ר ועד העובדים
איומים על עובדי עירייה באור יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. היחידה שלא מתלכלכת ובאמת פועלת בצורה הגונה וישרה היא ננה חן. כולם רק מוכיחים שהם פועלים בדרכים הישנות.
    ננה חן, למרות הותק הרב שלה מביאה דרך חדשה, נקייה ולא מלוכלכת. שמה לא נקשר לכל הפרשיות המגעילות האלו. זו מועמדת!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות