יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / יהוד מונסון / לקראת פתיחת הקיץ: מועדון נוער חדש הושק ביהוד מונוסון

לקראת פתיחת הקיץ: מועדון נוער חדש הושק ביהוד מונוסון

מועדון אמבסה הוא המועדון הרביעי אותו הקימה עיריית יהוד מונוסון בשנים האחרונות לטובת בני ובנות הנוער בעיר.

מועדון נוער חדש ביהוד
מועדון נוער חדש ביהוד

מועדון נוער חדש הושק השבוע ביהוד-מונוסון, מועדון “אמבסה”. מועדון אמבסה הוא המועדון הרביעי אותו הקימה העירייה בשנים האחרונות לטובת בני ובנות הנוער בעיר, כשהאחרון מביניהם הנו מועדון מוסיקלי “משלוק” שצובר תאוצה והפך תוך זמן קצר לשם דבר בכל רחבי העיר ואצל בני הנוער בפרט. המועדון הרביעי שהקימה העירייה ונחנך השבוע נקרא “אמבסה” שפירושו אריה באמהרית. בני הנוער הם שבחרו את השם.

מועדון נוער חדש ביהוד
מועדון נוער חדש ביהוד

המקום החדש יהווה בית לבני הנוער שיוכלו להגיע למועדון כדי ללמוד, לכייף, להיפגש עם חברים, להכיר אנשים חדשים, לשחק ולהעביר את שעות אחה”צ וסופי השבוע בבטחה ובהנאה.
על ערב ההשקה עמלו רבות אנשי האגף לשירותים חברתיים בעירייה בראשותה של מיכל קדש ומנהלת מחלקת הנוער והצעירים בעירייה, יעל לוי לצד מועצת הנוער העירונית כולה בראשותה של רביד שבתאי. מגוון של פעילויות קיץ ממתינות לכל בני הנוער שלנו גם במועדון החדש כגון: ימי ספורט, ערבי מדורה, הקרנות מונדיאל, אירועי תרבות ופנאי שונים ומגוונים, הכל למען בני ובנות הנוער של יהוד-מונוסון.

מועדון נוער חדש ביהוד
מועדון נוער חדש ביהוד

מנכ”לית העירייה בירכה על השקתו של מועדון הנוער החדש, “אמבסה”: “זה לא סוד שעיריית יהוד-מונוסון שמה לעצמה למטרה לפתח ולקדם את בני הנוער בעיר. העירייה הקימה את מחלקת הנוער והצעירים שכל תפקידה הוא לדאוג לכם בני הנוער. לדאוג לשעות הפנאי שלכם, לרווחה שלכם ולוודא שיהיה לכם כיף מחוץ למסגרות החינוכיות.

מועדון נוער חדש ביהוד
מועדון נוער חדש ביהוד

יחד עם מועצת הנוער העירונית, שעושה עבודה מדהימה בכל הקשור לקידום הנוער בעיר, מחלקת הנוער והצעירים באגף לשירותים חברתיים, עובדת מסביב לשעון כדי לדאוג שלא יחסר לכם שום דבר כן בעיר. תודה רבה לכולם ושיהיה קיץ נעים ובטוח לכולנו”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

3 תגובות

  1. כל הכבוד על היוזמה לטובת הנוער

    • מישהו שיודע את האמת

      צר לי, הכותב נמצא בהזיות קשות אם הוא מספר למישהו שהעיריה היא זו שהקימה את מועדוני הנוער.
      מועדוני הנוער הוקמו ח-ר-ף העירייה ע”י תושבים מתנדבים שבאמת אכפת להם מבני הנוער. על ידם ולא ע”י אף אחד אחר. ובעיקר מכספם ומתרומות כשהקצאת הכספים מהעירייה היא אפסית.
      אונו-ניוז – קחו לתשומת לבכם כהמלצה: בדקו את ה”עובדות” שאתם מספקים כחדשות אחרת אתם סתם כלי תועמלני ותו לא!

  2. צר לי אם הכותב הוטעה לחשוב שהקמת מועדוני הנוער בעיר היא פרי עמלה של העירייה.
    היוזמה להקמת מועדוני הנוער והקמתם בפועל הן פרי עמלם של תושבים מתנדבים שבאמת אכפת להם מהנוער. תושבים מתנדבים שתרמו מזמנם, מכישוריהם ומכספם כדי להקים את מועדוני הנוער. השתתפות העירייה בהקמתם של לפחות 3 מתוך 4 מועדוני הנוער בעיר היא מזערית עד אפסית.
    אונו ניוז – קחו בבקשה לתשומת לבכם שרצוי לעשות עבודת תחקיר פשוטה לפני שמוציאים פרסום כתבה מאד לא מדוייקת אחרת אתם סתם כלי תועמלני ותו לא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

שעון קיץ 2024

שעון קיץ 2024: זוכרים שהלילה עוברים לשעון קיץ?

תפריט נגישות