יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / קצת יותר בריא | בורגול אנטיפסטי

קצת יותר בריא | בורגול אנטיפסטי

קרן ששון, תושבת יהוד, שפית המתמחה באוכל בריא, עם מתכון קייצי, בורגול אנטיפסטי (שיכול להיות גם קינואה או קוסקוס). מנה צבעונית ויפה והכי חשוב אצלנו- טעימה וקלה להכנה

פלפלים

מנה קייצית, צבעונית, קלה להכנה. אחרי הכל, בלי שבאמת התכוונתי- יצא שהמנה הזו גם טבעונית. אז על הדרך הרווחנו גם הרגשה טובה.
אז מה צריך?
1 כוס בורגול מושרה עד שרך (או 1 כוס קינואה לפני בישול)
1 דלורית בינונית קלופה וחתוכה לקוביות ביס (כאלה שכיף להכניס בביס לפה)
2 זוקיני חתוכים לקוביות ביס
1 בצל סגול בינוני חתוך לקוביות ביס
גרגרים מ-2 קלחי תירס מבושלים או טריים
פטרוזיליה קצוצה אם אוהבים (מוסיף לצבעוניות ולבריאות)

מה עושים עם זה?
את הירקות החתוכים מערבבים בקערה עם שמן זית טוב, מלח ומעט פלפל שאטה, אם אוהבים פיקנטי. משטחים על תבנית ומכניסים לתנור שחומם מראש לחום גבוה (180-200) לכ-10 דק או עד שמשחים יפה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז



אחרי שיוצא מהתנור ומצטנן מעט- מערבבים בקערה יחד עם הפטרוזיליה הקצוצה, התירס והבורגול. טועמים ומוסיפים לפי הצורך עם שמן זית ומלח.

יש עוד הרבה אפשרויות לירקות לאנטיפסטי, אני אוהבת את זה כך בגלל מגוון הצבעים ובגלל מתיקות הדלורית וחריפות הבצל אבל כל ירק שאוהבים יכול לבוא טוב. הדבר היחיד שמבדיל ביניהם לרוב הוא הזמן,הצלייה בתנור והעובדה שחלק מהירקות זקוקים לבישול מוקדם (סלק למשל). חוץ מזה, הוראות ההכנה דומות, והתוצאה היא מגש אנטיפסטי יפה, מגוון ומרגש בצבעיו ובטעמיו. מבחינתי, זו אופציה בריאה, רעננה ומושלמת לנשנוש קייצי.
לבריאות!
קרן ששון, שפית, אוכל בריא, קיטרינג לאירועים פרטיים   

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות