יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / חדשות חמות / מי את ”הגרדרובה” ?

מי את ”הגרדרובה” ?

''הגרדרובה'' - מותג בגדים שהקימה אשת האופנה והסטיילינג דקלה והבה. בכל יום רביעי הוא מגיע לקניון הסביונים ביהוד למכירה שכולה העצמה נשית.

אוורול מתוק. הגרדרובה
אוורול מתוק. הגרדרובה
בקניון הסביונים שביהוד מתקיימת בכל יום רביעי מכירה של בגדי נשים של מותג האופנה ”הגרדרובה” (פירוש המילה הוא אוסף הבגדים שמשמשים אדם אחד, מלתחה) שיוצרו על ידי מעצבים ישראלים כמו Seven Seventy וביבוא אישי.
גופיית אקורדיון. הגרדרובה
גופיית אקורדיון. הגרדרובה
דקלה והבה, האישה מאחורי המותג המצליח חלקה עמנו את הסודות שמאחורי תעשיית האופנה והסטיילינג. והבה, סטייליסטית ואשת אופנה, עשתה הסבה מקצועית בגיל 40 ונרשמה ללימודים במכללה לעיצוב בהוראת ליאת אשורי.
”שאלתי את עצמי מה ימלא אותי?” מספרת והבה, ”עזבתי עבודה טובה לאחר 8 שנים והחלטתי להתמקד במה שאני אוהבת ובמה שעושה לי טוב. היום אני יכולה להגיד, שאין מאושרת ממני, אני חיה ונושמת אופנה”.
''נושמת אופנה'' דקלה והבה
”נושמת אופנה” דקלה והבה

 

והבה מתעסקת בכל הקשור לחיבור בין האישה לבין הפריט אותו היא לובשת. קולקציית הבגדים של המותג שהקימה מתכתבת עם הטרנדים הנכונים בעולם האופנה, אך משלבת בתוכה גם פריטים קלאסיים התואמים למבני גוף שונים.
דקלה מספרת: ”בנוסף לשרותי ייעוץ מלתחה נבונה וערבי נשים חוויתיים בנושא סטיילינג  (הקרוב מתקיים ב 08.11) חשוב לי לקדם את תחושת הביטחון והערך עצמי בנשים, מתוך אמונה מלאה שכל אישה יכולה להראות במיטבה לא משנה באיזה גיל, גובה או משקל. כי אישה מעצם היותה אישה היא מלכת העולם.”
חולצה שחורה עם תחרה בשרוולים. הגרדרובה
חולצה שחורה עם תחרה בשרוולים. הגרדרובה
 כמו כן, והבה מתחזקת אתר אופנה בשם  הגרדרובה’‘ בו היא חולקת טיפים בנושא סטיילינג וכן מוכרת בגדים ואקססורייז מיוחדים.
סרבל שחור. הגרדרובה
סרבל שחור. הגרדרובה
ליצירת קשר: 
דקלה והבה – יועצת מלתחה ובעלת מותג הבגדים ”הגרדרובה” 

אתר האינטרנט – הגרדרובה’

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות