יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / בלוג – אני אוהב סדרות שגורמות לי לחשוב

בלוג – אני אוהב סדרות שגורמות לי לחשוב

הבלוג של לירן שיק - אמן מיוסר שגילה רק לאחרונה את נפלאות הגיטרה ומאז לא מפסיק לפרוט ולשרוט

שעון

אני אוהב לראות מדי פעם סרטים וסדרות שמשחקים לך עם המוח. כאלו שגורמים לך קצת לחשוב אחרי שהליינאפ מסיים להתנגן על רקע סיום הפרק. אחד כזה יצא לי לראות לא מזמן בסדרה “מראה שחורה”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הסיפור היה על תוכנת מחשב שמחברת בין זוגות, כזו שיוצרת התאמה בינך לבין בן או בת הזוג הפוטנציאלי, וקובעת לכם דייט. עד כאן, לא שונה בהרבה ממה שמכירים היום בטינדר, קיופיד ועוד מיני מרעין בישין. רק שכאן – המערכת מדברת אליך ומשדכת לך דייטים שאתה חייב לצאת אליהם, כשהרעיון הוא שתחווה כמה שיותר מפגשים עם בני זוג, ואחרי שתצבור מספיק- היא תדע לבד כבר על סמך החוויות להתאים לך את בן או בת הזוג המושלמת לחיים.

אבל יש עוד הבדל. כזה שמשנה את הכל. וההבדל הזה הוא שברגע שמתחיל הדייט- שניכם יכולים ללחוץ יחד על הקפסולה הקטנה, ונפתח חלון שמראה כמה זמן יש לכם ביחד. זה יכול לנוע מ-12 שעות ועד שנים ביחד, כשברגע שהשעון מתאפס- כל אחד מחוייב להיפרד ולהמשיך הלאה.

וההבדל, הוא שעכשיו אתה יודע.

ומהרגע שאתה יודע, כבר אין דרך חזרה.

אם זה קצר מדי- מראש אתה מתייחס לזה כסטוץ. אם זה ארוך מספיק, נגיד שנה, אתה יכול להתייחס לזה כקשר כרציני, אבל אתה גם כל בוקר תתעורר, ותדע שיש לך פחות 24 שעות עד שהשעון מתאפס. ואז נשאלת השאלה- בשביל מה להתאהב בעצם אם ממילא נחתם מראש תאריך התפוגה?

אני אוהב לראות סדרות או סרטים שגורמים לי לחשוב…
מה היה קורה אם היתה לנו קפסולה קטנה ביד שמראה לנו לא רק כמה זמן יש לנו עם זו שעכשיו יצאנו איתה, אלא כמה זמן יש לנו עם הילד שלנו? עם אבא? עם מקום העבודה? עם עצמנו?

האם היינו מספיקים יותר? מנסים למצות יותר כל רגע? או ההיפך: מתבאסים על זה שאין לנו מספיק זמן יחד, ונכנסים לדכאון במקום ליהנות ממה שיש?

והאם בכלל כדאי לדעת? מתי ניפרד. מתי נכיר אותו או אותה. מתי זה יגמר. מתי אנחנו ניגמר?

כמה פעמים אמרנו לעצמנו אחרי פרידה, פטירה, פציעה קשה: “הלוואי שהייתי יודע קודם שזה עומד לקרות. הייתי נותן יותר, הייתי משקיע יותר, הייתי רץ יותר, מטייל יותר…”

אבל עם יד על הלב- ואם היינו יודעים קודם, זה היה עדיף? להביא ילד לעולם ובאותו רגע ממש גם לדעת באיזה גיל ניפרד ממנו? להכיר את אהבת חיינו ולדעת שעוד X ימים כבר לא נהיה יחד?

אפשר אולי לסכם את כל זה בשאלה אחת פשוטה: האם היינו רוצים לחיות חיים של לחיות את הרגע ולהפנים שאנחנו לא יודעים בעצם כלום, או לקום כל בוקר ולדעת הכל?

כמו שאמרתי – אני אוהב סדרות שגורמות לי לחשוב.

אני חושב.

לירן שיק, מגלה ארצות ואנשים, אבא לשני דרדסים וילד בעצמו.
מנהל שיווק ומכירות בשעות היום, ויציאות ובירות בשעות הלילה.
אומן מיוסר שגילה רק לאחרונה את נפלאות הגיטרה ומאז לא מפסיק לפרוט ולשרוט.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות