יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / חדשות חמות / הייר סופלי – הכל עניין של כימיה…

הייר סופלי – הכל עניין של כימיה…

"שיער זה לגמרי עניין של כימיה", כך אומר ירון מלכה (43), בעל חנות 'הייר סופלי' מיהוד, המשווקת מוצרי לתחום השיער למספרות, וגם וליחידים.

הייר סופלי Hair Supply

ירון: “אנחנו מצליחים ב- 98% בתחום הכימיה, להבין את צורכי הלקוחות, ולפתור להם את הבעיה ולהגיע לתוצאה מקסימלית הכי טובה שאפשר”. גם נעמי בר, ספרית לשעבר ובעלת ניסיון של 35 שנות וותק, עובדת בחנותו ויחד הם מנסים להבין, את צרכי הלקוחה ולא ‘דוחפים’, מוצרים שהלקוח/ה לא זקוק/ה להם”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ירון, כמעט 20 שנה בתחום, החל את דרכו המקצועית, כסוכן של חברת ‘וולה’ לצבעי שיער, וחש כי הוא מתחבר במיוחד, לכל מה שקשור לתחום הכימי של התכשירים המיועדים לשיער. ליהוד הגיע לאחר שכבר הייתה בבעלותו, חנות במתחם התעשייה האווירית, שהייתה קטנה מידי לצרכיו. תפסנו אותו לשיחה קצרה, כדי לשמוע מה מייחד את ‘הייר סופלי’, על הטרנדים החדשים בתחום, איך ניתן לצבוע  מבלי להרוס את סיב השערה וגם לפתור את התעלומה של: ‘בכמה אורך השיער בכל חודש?’

מה מייחד את העסק שלך?
“הדבר בראשון שעומד לנגד עניינו שירות והלקוח תמיד צודק, בנוסף אני מעניק עזרה מקצועית וחולק את כל הידע שצברתי, לטובת לקוחות. לדוגמה: בכל חנויות הפארמים, יש דיילות שמציעות  צבעי שיער, ותכשירים נוספים, אך הן לא ממש מבינות בנושא… לעומת זאת, במידה ולקוחה מגיעה אלינו, היא יכולה להתייעץ אתנו, לקבל את מלוא השירות והייעוץ בכדי להגיע לתוצאה מושלמת .קחי דוגמא: הגיעה לקוחה לחנות מאוכזבת מתוצאות הצביעה הביתית שצבעה לעצמה, שהפכה לירוק ,במקום לבלונד. ישר זיהינו שפשוט הכהתה את הבלונד שהיה לה, ללא תוסף כימי (צבע בגוון אדום) שמטרתו הוא לנטרל את הפיגמטציה הירוקה, הנוצרת מצביעת חום על בלונד”.

בשגרת הטיפוח קורה שנגרמים נזקים לשערה…
“נכון, אבל כיום קיימים חומרים מיוחדים שניתן להוסיף לתערובת הצבע, חומר שבונה את סיב השערה ולא יגרום לה להישבר. מי שרוצה לעשות גוונים בשיער, כדאי שתדע שאין להשתמש תמיד בחמצן 9% ו-12%, המחליש את השערה, יש חומר חדש שיצא לאחרונה, שבונה את השערה, תוך כדי השימוש ומונע את הנזק. הוא קיים בחמש חברות שונות, בשמות שונים, הרוב מכרים את השם אולהפלקס”.
הייר סופלי Hair Supply

מה הטרנדים החדשים בתחום עיצוב השיער?
“כתום ג’ינג’י, שילובים של קרייזי קולר-(צבעים משוגעים) שנשים רבות משלבות על שיער שחור. יש גם את המוקה המסורתי וגם אפרסק ורדרד”.

ומה עם אלו שכבר מבצבץ להן השיער הלבן?
“כל החברות הגדולות והידועות, כמו וולה, קאדוס, שוורצקוף, אינדולה ולוריאל, הן היחידות שמצאו פתרונות לכיסוי מוחלט לשיער לבן, באמצעות שלושה בסיסים: לשיער שיבה רגיל, לבעייתי במקצת, ולבעייתי ביותר שקשה לצבוע אותו שקיבל את הכינוי שיער ‘זכוכית’. משלבים את הבסיס הנ”ל, עם כל גוון שרוצים”.

והתעלומה, כמה השיער אורך בכל חודש?
“מדובר על ממוצעים, לכל אחד השיער אורך בקצב משלו. בעקרון בתקופת החורף השיער מתארך בס”מ בחודש, ובקיץ פי שניים, משום שהשיער חשוף לשמש וללחות, נוצר גירוי של הקרקפת כך שהזקיקים, מבצבצים מהר יותר”.

הייר סופליי המרכז למוצרי מספרות
וייצמן 13 יהוד
לייעוץ 03-9772477

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות