יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות חמות / מנצחים את החרדות

מנצחים את החרדות

בני האדם מונעים באמצעות פחדים או הנאות, אך לא לכולם יש את יכולת הוויסות הנדרשת. כיצד מתגברים על החששות מכל האתגרים, שהחיים מזמנים בדרכנו?  פנינו לאנה זנטי, מנטורית מטפלת, מנחת דרך לאיזון וריפוי בגישה ההוליסטית, עם ניסיון של 18 שנה, בכדי לברר מה ניתן לעשות. 

אנה זנטי

מה הקו המנחה אותך במהלך הטיפולים?
“נטו אהבה ורצון לנתינה אמיתית, בשילוב עם הרבה ידע שמגיע אלי באופן רוחני וכמובן באמצעות טכניקות וניסיון רב של שנים. אני כל הזמן לומדת, גם מהחיים וגם מחקירת טבע האדם . מטופלים יוצאים ממני, כשהם מצוידים בכלים שהענקתי להם, הפלוס הגדול שהם יכולים ליישם אותם בכל זמן בחייהם.
אנה זנטי
המוטו שלי הוא שכולם מושלמים כפי שהם. צריך לשפר ולקחת את הכישרונות המולדים, למקום שמקדם אותך. חוכמה יכולה לשרת את האדם להיות בשתי הקצוות או העבריין הכי גדול, או להיות ממציא גדול וזו הבחירה. אני מלמדת כיצד להגיע לפוטנציאל הגבוה ביותר שלך, בהתייחס בנתונים המולדים. לדעתי- כולנו מיוחדים, כל אחד בדרכו ובתחומו”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


איזה מקרה זכור לך במיוחד?
“לפני כשנתיים התקשר בחור שסיפר שהוא לא יוצא מהבית כבר שנה.
ניסה הרבה טיפולים. מקבל טיפול תרופתי ושאני התקווה האחרונה שלו. הסכמתי להגיע לביתו ואחרי תחקור ושיחה עם הוריו, ביקשתי לשמוע מה עובר עליו. יכולתי לראות את סימני החרדה באופן מובהק: רעד, הזעה, ריצוד עיניים, נשימות קצרות ואי שקט. בפגישה הראשונה הצלחתי ליצור אמון ותחושת ביטחון.
אנה זנטי

בפגישות הבאות השתמשתי בטכניקות משולבות ובשיטה ייחודית שלי שנבנתה מניסיוני. יכולתי לראות אותו חוזר לעצמו, מחייך יותר ומאמין בהצלחתו. תוך ארבעה מפגשים כבר הצלחנו לצאת מהבית עד למכולת השכונתית. אחרי ארבעה מפגשים נוספים הוא התחיל לנהוג וחזר למעגל העבודה. לפני חודש ימים התקשר בהתרגשות להזמין אותי לחתונתו. אני מרגישה סיפוק גדול ושמחה גדולה שניתנה לי הזכות לעזור לאנשים, לחיות חיים טובים ומאושרים יותר”.

באילו פחדים נוספים טיפלת בהצלחה?
“פחד מטיסות, חרקים, גבהים, פחד מחתונה, ממבחנים, מדמויות דמיוניות ומטראומות רבות. בעיקר להתמודד עם הפחד לפחד שמעצים את הכל. הטיפול שלי תומך בטיפול רפואי תרופתי ובהחלט יכול להוות השלמה מצוינת. הוא מתאים גם לאנשים הרוצים לטפל בעצמם בדרך טבעית,  ולפתור את הבעיה מהשורש, להגיע לשלווה ולחיבור עצמי”.

לפרטים נוספים ולייעוץ:
אנה זנטי
מטפלת הוליסטית, מנחה ומאמנת בשיטת
nlp , סילבה, E.F.T , EMDR, פרחי באך, טיפולי גוף מאזנים כמו טכניקת בוהן ואיזונים אנרגטיים.כל זאת בשילוב עם יכולת מולדת לראות את מקור הבעיה כבר במפגש הראשון .  

טלפון:  050-2025025
ana.zenati@gmail.com

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות