יום שישי , מרץ 29 2024

איש המקררים

עופר בעל ניסיון בתחום המקררים כבר 30 שנה, ומתמקד במתן שירות לפי הצורך, כגון: תיקון מקררים, מקפיאים, מכונות כביסה, מייבשי כביסה תנורים וכו', ובמקביל גם עוסק במכירת מוצרים חשמליים חדשים, במחירים משתלמים מהיבואן לצרכן.

עופר מקררים
תוכן מקודם

כל מי שהצטרך להעזר בבעל מקצוע יודע את הקושי למצוא אחד כזה שמשלב מקצועיות ואמינות, ולא מנצל את חוסר הידע של הלקוח כדי לגבות ממנו מחיר גבוה יותר, ויש כאלה שגם מבטיחים להגיע, ולבסוף הלקוחות ממתינים לשווא.
את עופר מכירים, כעופר מקררים, וזה כבר מעיד על הניסיון והמקצועיות שהאיש מביא איתו. “נולדתי לזה”, כך אומר עופר  ומסביר :”אני טכנאי היודע לתקן את כל המכשירים החשמליים הביתיים ממקרר ועד מכונת כביסה, מייבש ועוד. כאשר אני מגיע לתקן תקלה בבית הלקוח, אני ‘נכנס לנעליו’, ומחליט יחד עמו האם כדאי לתקן את המכשיר שהתקלקל, או שכדאי כבר לרכוש מוצר חדש. במידה והלקוח מעוניין גם אספק לו את המוצר החדש.
עופר מקררים
חשוב  לי בעבודה לתת את היחס הטוב ללקוח, אני מתחשב במצבו ובצרכיו. היום לדוגמה, ביקרתי בביתה של גברת מבוגרת, שכנראה חלק משמעותי התקלקל אצלה באחד ממוצרי החשמל בביתה, הצעתי לה לתקן חלק מסוים ולא להחליפו, כי ראיתי את מצבה הכלכלי. בכל מקרה ובמידה והוא לא יעבוד- אגיע שוב. חשובה לי מאוד מידת שביעות הרצון של הלקוח, והיכולת שלי לתקן עבורו את התקלה. ברגע שהוא מתקשר אלי שוב, אני גם יודע שעשיתי עבודה מצוינת. בעבודה זו חשובה גם מידת האמון, שהלקוח רוכש לטכנאי המגיע לביתו”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


באיזה רדיוס הנך נותן שירות, ותוך כמה זמן אתה מגיע ?
“אני עובד באזורים נרחבים מאוד, מאזור אריאל ועד הרצליה, כולל כל אזור גוש דן  ומאבן יהודה עד גוש תל מונד. אם מדובר בתקלה דחופה אשתדל להגיע עוד באותו היום או למחרת. אני מבין שבמידה ואחד ממוצרי החשמל מתקלקלים, כל בני הבית סובלים”.

עופר מציג בגאווה הודעות שמקבל מלקוחותיו שמספרות את כל הסיפור, האיש פשוט מקצוען:
עופר מקררים תיקן אצלי מייבש שעבד 7 שנים. תיקן כרטיס ולקח מחיר ממש זול יחסית לאחרים שרצו לעשות עלי קופה- חצי מחיר מכל השאר. המייבש החזיק עוד שנתיים, ושנתיים לאחר מכן קניתי ממנו מייבש חדש. שירות טוב, מחיר טוב, יחסיאנוש, אמינות”.

“מילה של עופר מקררים, זו מילה. בקניית מוצרי חשמל ממנו זה בכלל תענוג: מתקשרים, אומרים מה צריכים, הוא מביא את מה שעובד הכי טוב בשוק היום. הוא מוביל, משלמים לו, אחריות של החברה אצלו One stop shop. ממליץ מאוד!”.

“אין על עופר מקררים! מאז שאנחנו ביישוב – כ- 18 שנים – כל בעיה / החלפה במוצרי החשמל הגדולים – רק עופר! אמין , מקצועי, מחירים טובים ! מייבש, מכונת כביסה, מדיח, מקרר- תודה עופר על שרות מצוין לאורך שנים!”.

לפרטים
0505454404‏

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

פורים. צילום אילוסטרציה canva

פורים שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות