יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / חדשות קריית אונו / צרכנות / הסביח בדרך אליכם עם קטנוע

הסביח בדרך אליכם עם קטנוע

השאלה הכי משמעותית במקומות העבודה היא: 'מה אוכלים לצהרים?' במיוחד כשהרעב מציק ושעת הארוחה מתקרבת, אבל מה לעשות שאינכם נמצאים בבית?

משלוחים בסביח פרישמן
תוכן מקודם

חדש בסביח פרישמן בקריית אונו – משלוחים עד לבית הלקוח


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בסביח פרישמן בקריית אונו, ממתינים לשיחת טלפון שלכם ,כבר מתשע בבוקר, בה תוכלו לבחור בין מגוון מנות: סביח קומפלט, סביח בריאות, סביח גבינה, ולמי שרוצה פחות – יש גם חצי מנה, או מנת סביח נטול גלוטן וסביח בריאות. ואם אתם  בעניין של שמירה על הגזרה, יש גם סביח בצלחת ולא בתוך פיתה.

מה  מיוחד בכל מנה?
שאלנו את הבעלים שלום מסביח פרישמן ששמח להרחיב מה כל מה מכילה:”במנת סביח קומפלט אנו שמים בפיתה חומוס, טחינה, חציל מטוגן, ביצה קשה, תפוח אדמה , סלט ירקות וסלט עגבניות חריף, אם אוהבים.. וכמובן עמבה. במנת ‘סביח בריאות’ אנו מחליפים  את הפיתה הרגילה בפיתה מקמח מלא“.

סביח פרישמן- משלוחים
סביח פרישמן- משלוחים

“יש גם ‘סביח גבינה’- המצאה שלנו, במקום חומוס, שלא כולם אוהבים אנו שמים גבינת פטה. יש גם אפשרות לכל המנה הזו בפיתה נטולת גלוטן. וכמובן לכבוד הטרנד הטבעוני- יש מנה ללא ביצה, על טהרת הירקות. למי שמעדיף לאכול ברגוע ניתן להזמין מנת  ‘סביח בצלחת’. ולכל מי שמזמין משלוח אנו מצרפים בכיף גם חמוצים, ירקות בעמבה, כרוב חמוץ-מתוק, סלט גזר והכל סלטים שאנחנו מכינים כאן במקום, טריים בכל יום.

לכל מי  שנאמן למאכל הלאומי –פלאפל, בסביח פרישמן ניתן להזמין גם מנה זו, או חצי מנה, או למי שממש אוהב/ת חומוס- גם מנת חומוס טעימה.

סביח פרישמן- משלוחים
סביח פרישמן- משלוחים

אי אפשר לסיים ארוחה בלי משהו מתוק. שלל מנות קינוח מפתות במבצע שווה במיוחד למקומות עבודה: בהזמנת  ארבע מנות סביח- מקבלים קינוח מתנה!  מתוך מגוון הקינוחים : מלבי, בוואריה, עוגת גבינה לוטוס, פירות יער ופירורים, מוס שוקולד עולמי עוגת סברינה.

למה אתם מחכים? תתקשרו
‘סביח פרישמן’, שלמה המלך 37 צמוד לקניון קריית אונו.
טלפון: 03-9284488

כתבה מעניינת באתר ynet:
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5232047,00.html

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

פסח שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות