יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / חדשות חמות / רשת ויקטורי במבצעים חסרי תקדים

רשת ויקטורי במבצעים חסרי תקדים

רשת הסופרים ויקטורי במבצעים חסרי תקדים ובמגוון עצום של מוצרים מיוחדים בכל סניפי הרשת ובאונליין. מבצעים אלה ורבים נוספים מצטרפים לימי המבצעים הקבועים שמתקיימים בכל הסניפים בימים שלישי ורביעי ברשת ויקטורי.

ויקטורי. יח''צ
ויקטורי. יח''צ

ערמונים שלמים 3 יחידות ב-12 ₪ , נתחי טונה בשמן שלישייה ב- 9.90 ₪ , דגני בוקר 2 יחידות  ב-30 ₪ , פירורי לחם 5 יחידות ב 10 ₪ , סדרת בייגל בייגל 3 יחידות ב- 20 ₪, מאגדת מצופים “פלדמן” 14.90 ₪ ליחידה הם רק חלק מהמגוון העצום של המבצעים לשבוע זה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אייל רביד, מנכ”ל ויקטורי: “כפי שהתחייבתי המבצעים ברשת ויקטורי יהיו לאורך כל השנה ולא רק בתקופת החגים. אנו בויקטורי מחוייבים לקהל לקוחותינו ונמשיך לפעול למענם תוך כדי שאנו מוזילים את המחירים ומשפרים ומייעלים את השירות

ימי שלישי ורביעי הפכו כבר למסורת בסניפי ויקטורי. עושים שוק ב”שלישוק” עם מגוון של מבצעים על פירות וירקות. וימי רביעי “קרנבל הבשר”. מבצעים אלה ועוד רבים אחרים, הינם חלק מהאסטרטגיה של אייל רביד, מנכ”ל רשת ויקטורי, להוזלת יוקר המחייה.

רביד ציין כי “אנו נמשיך להוריד את מחירי המוצרים ברשת עבור הצרכן כפי שהתחייבנו ולצד זה נפעל לשיפור השירות. מבצעי השבוע מתווספים ימי המבצעים הקבועים ואני שמח לראות את לקוחותינו הקבועים נהנים משירות זה”.

‘ויקטורי’ רשת סופרמרקטים (ת”א: וקטר) היא קבוצה בתחום השיווק הקמעונאי והסיטונאי בתחום המזון בישראל. הרשת מפעילה 46 סופרמרקטים בכל הארץ, באמצעות חברת בת הפועלת בשיטת הדיסקאונט – מחירים זולים לצרכן הפרטי.  

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות