יום רביעי , אפריל 17 2024
דף הבית / חדשות חמות / רשת SACARA מציגה את המראה המיוחד לפורים

רשת SACARA מציגה את המראה המיוחד לפורים

רשת סקארה מעניקה טיפים ליצירת מראה אינדיאנית עם טוויסט , עכשווי, נשי ומחמיא

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר

נבחרת אמני האיפור של רשת האיפור סקארה, יחד עם צוות פיתוח המוצרים, יצרו  תחפושת טרנדית וקלילה במיוחד לפורים, מאיפור בלבד כאלה שכל אחד וכל אחת יכולים לבצע בבית בכמה שלבים פשוטים.

נטע אלחימסטר פרזנטורית רשת SACARA,מראה איך ליצור מראה אינדיאנית קלאסית.

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות קריית אונו  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה  –  אתר החדשות של בקעת אונו


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


האינדיאנית הקלאסית מקבלת בפורים 2019 טוויסט ביוטי נשי עכשווי המחמיא לנשים, לנערות ולילדות כאחד. שילוב של צבעי אדמה עם “צבעי מלחמה” עדינים מבטיח מראה מחמיא במיוחד.

אז כיצד עושים זאת?

בסיס– לאחר מריחת קרם לחות וקרם עיניים, יש להניח את הפריימר המועדף לפי סוג העור ולהניח מעליו מייק אפ בגוון שזוף (שני טונים מעל הגוון הטבעי) רצוי מסדרת סופר-מט או מסדרת MC, מייק אפ קונסילר.

עיניים, מצח, עצמות לחיים וגבות – יש לסרק ולקבע את הגבות כלפי מעלה בעזרת ג’ל שקוף לגבות מקולקציית NETA. להדגיש את קו הריסים העליון באייליינר ג’ל עבה בגוון 09 ולצייר מסכה מסביב לעיניים ועד לרקות, בצבעי אדום ואדמה לבחירתכם מפלטת איפור פנים וגוף מקולקציית רוק סטאר מס’ 05 מסדרת רוק סטאר. לאחר ייבוש האיפור הראשוני, להוסיף נגיעות משורטטות בלבן מבליט לפי הדוגמה: נקודות מעל הגבות ובזוויות החיצוניות של העיניים כלפי מטה ושני קווים כלפי עצמות הלחיים.  מומלץ להשתמש בערכת מכחולי “פארטי” המותאמת לציורי פנים וגוף.

שפתיים- להדגיש  בעיפרון חידוד PRO  לתיחום השפתיים מס’ 301 ומעליו ציור שפתיים בצבע מים לבן כיד הדמיון הטובה.

פלטת צבעי מים לפורים של רשת סקארה מסדרת רוק סטאר 39.90שח צילום קית' גלסמן
פלטת צבעי מים לפורים של רשת סקארה מסדרת רוק סטאר 39.90שח צילום קית’ גלסמן

טיפ קטן: 3 פסים על עצמות הלחיים תמיד יעשו את העבודה. כמו כן ניתן להוסיף ברונזר למראה שזוף כדי להעמיק את האפקט האינדיאני ולהשלמת הלוק מומלץ לקנות תוספת שיער הצמה ברשת  SACARA.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

פסח שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות