יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / מדורים / צרכנות / שעונים זה אנחנו 

שעונים זה אנחנו 

שעונים הם כבר מזמן הם לא רק אביזר המראה את השעה, אלא יותר סמל סטטוס אופנתי, ובמיוחד השעונים היוקרתיים והחכמים, שבאמצעותם ניתן לגלוש ולנהל שיחות.

שעונים

כיצד רוכשים שעוני יוקרה בדרך מהירה ועם שליח עד הבית?
כדי להנגיש  את תהליך המכירה, החליטו בנינג׳ה פולו, להציע שעונים למכירה באמצעות האתר, זאת בתהליך פשוט וידידותי, במחירים זולים בהרבה, מכל אלו הנמכרים ברשת ובחנויות אחרות. נכנסים לאתר ופשוט רושמים את רמת המחיר הרצויה, וכל שמות המותגים עולים בצד, כך שניתן לבדוק באופן מהיר, אילו שעונים מוצעים למכירה. גם תהליך הקנייה פשוט מאוד רק בלחיצת כפתור, כך תוכלו לחסוך זמן  והתרוצצויות בחיפוש אחר השעון המושלם.
שעונים


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בחברת נינג׳ה פולו , מחזיקים מגוון רחב של מוצרים המוצגים באתר, בעיקר מותגי שעונים, כגון: ארמני, סייקו , גאנט, פוסיל, ראדו, מייקל קורס, ועוד רבים אחרים. מדובר במבחר ענק של שעוני יד לגבר ושעוני יד לאשה, שעונים מעוררים, שעונים לחיילים  ומתגייסים, ועוד דגמים רבים אופנתים ויוקרתיים.
היכולת של נינג׳ה פולו , להציע מחירי עלות מינימליים, ולספק מוצרים במחירים אטרקטיביים ביותר, הינה בזכות הקשרים המסחריים  עם ספקי השעונים בעולם, וגם בשל היקף הרכישות שאנו עושים, והם שמזכים את לקוחותינו גם ביחס מועדף בקבלת שירות גם לאחר הקניה. פולו פרסום וסחר בעמ מראשוני יבואני שעוני הקוורץ בישראל, בעלי וותק וניסיון מאז שנת 1975 , בזכות עובדה זו אנו מבטיחים אפס תקלות, בתהליך המכירה וכמובן שאנו מהווים כתובת לכל הלקוחות שלנו, גם לאחר המכירה.
שעונים
אנו ב– Ninja-Polo.com  מתחייבים למחירים האטרקטיביים ביותר בשוק, תוך כדי שימוש בידע ובטכנולוגיות מתקדמות ביותר. אתם מוזמנים להיכנס לאתר ולהשוות מחירים ויתברר לכם שאצלנו הקנייה הכי כדאית. אנו  מאמינים  שהלקוחות שלנו, הם  הנכס הכי חשוב של החברה ובזכותם אנו מסוגלים לגדול במכירות וברווחים משנה לשנה.

המטרה שהצבנו  לעצמנו בפולו פרסום וסחר בעמ, היא  להציע את המחירים האטרקטיביים ביותר, בזירת המסחר האלקטרוני בישראל. אנו גם שומרים על קשר עם לקוחותינו ומציעים  בחנות שלנו בתל אביב, מעבדת תיקוני שעונים מקצועית, אליה ניתן להגיע לחנות להחלפת סוללה/רצועה, או כל תיקון אחר.
ההצטרפות למועדון הלקוחות היא ללא תשלום. כל מי שנרשם ייהנה מ5% הנחה בכל קניה.
כתובתנו: רחעולי ציון 30, יפו תלאביב.
לגלישה לאתר Ninja-Polo.com
לסיור וירטואלי בחנות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

פסח שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות