יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות חמות / מהיר ובריא – ארוחה מושלמת בבגאט

מהיר ובריא – ארוחה מושלמת בבגאט

הבגאט עשה עלייה מצרפת, וכאן ובישראל התאהבו בו בעיקר בשל העובדה, שניתן לחצות אותו בקלות ולהניח  בו כל טוב, כולל מנה עיקרית  ופשוט לאכול כמזון מהיר – אבל בריא.   

קוקי שניצל
קוקי שניצל

גם בשניצל קוקי בקריית אונו,, אימצו את הבאגט בשמחה וכאן תוכלו לקבל אותו, בדיוק לפי הטעם שלכם והחשק שלכם באותו היום. אפשרי באגט עם  שניצל טרי/פרגיות/,חזה עוף על הגריל, וגם שווארמה צמחונית, כאשר יש גם אופציה של גרסה בריאה יותר- הכל בבאגט מקמח מלא.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לכתבות נוספות:
איך אתם אוהבים את השניצל שלכם
שווארמה לטבעונים

קוקי שניצל
קוקי שניצל

פירוש המילה באגט בשפה הצרפתית הוא ‘מקל קטן’, כאשר אורכו יכול להגיע עד כדי מטר! בארץ נמכרים הבגטים במרבית המרכולים והמאפיות, ארוכים כמו בצרפת, או כחצי באגט המשמש בעיקר להכנת כריכים טעימים. בארץ המוצא נוהגים למרוח עליו שכבת חמאה נדיבה, או לטבול אותו בקערה גדולה של קפה, ואילו כאן הבאגט הפך לחביב על הורים וילדים, ככריכים לעבודה/בית הספר או כלהיט בדוכני המזון.

קוקי שניצל
קוקי שניצל

העובדה היא שהפסקת צהרים באמצע יום העבודה, אינה תמיד מאפשרת להתרווח בכיסא ולאכול מהצלחת, ולמי שמכיר את הבעיה הזו מקרוב- יש פתרון נפלא: שניצל איכותי בתוך באגט, שאפשר לאכול גם במשרד, בהזמנה ישירות משניצל קוקי.

קוקי שניצל
קוקי שניצל

ומה שמים בבגט? יש מגוון תוספות על בסיס ירקות ותיבול, רוצים דוגמאות? בבקשה: לימון כבוש, סלט גזר,סלק, נבטים, חריף, עמבה, טחינה , רוטב שום בהכנה ביתית וצ’ילי מתוק שהתחבב על הישראלים יותר מאשר על התאילנדים.

קוקי שניצל
קוקי שניצל

זמן ההכנה בשניצל קוקי- מהיר ביותר גם לממהרים. רק דקה עד שתיים להכין את המנה, פשוט חותכים את הבגאט לרוחבו, שמים שניצל בטעמים או כל מנה בשרית שחושקים בה, מורחים את שני צידי הבאגט ברטבים לפי הטעם, עוטפים בנייר ובתאבון!

מתחשק לכם לאכול? המבצע ממשיך: ב- 40 שקל תקבלו צ’יפס שניצל בבאגט ושתייה. אם אתם מגיעים כזוג אחרי השעה ארבע- ישדרגו אתכם בצ’יפס ושתי מנות שניצל, שתי כוסות לימונדה, ומנה טבעות בצל. תגיעו רעבים!

שניצל קוקי
שלמה המלך 37 קריית אונו.
להזמנות: 6913323- 03

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות