יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / מזעזע – עורך דין מוכר חשוד כי תקף מינית את בנותיו

מזעזע – עורך דין מוכר חשוד כי תקף מינית את בנותיו

במשטרת מסובים נחקרת פרשה בה מעורב עורך דין מוכר, מבקעת אונו, ששמו נאסר בפרסום אשר חשוד כי תקף מינית את בנותיו ובנות משפחה נוספות. בית המשפט - "ממעשיו של החשוד, כפי שעולה מחומר הראיות שהונח בפני, עולה מסוכנות ברמה גבוהה."

עורך דין חשוד כי תקף מינית את בנותייו

במשטרת ישראל הוגשה תלונה בגין חשד לביצוע מעשים מגונים של אב בבנותיו ובקרובות משפחתו כולן קטינות , חלקן תושבי בקעת אונו. מיד עם קבלת התלונה נפתחה במשטרת מסובים חקירה סמויה שהובילה למעצרו של החשוד במעשים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


היום הובא החשוד, עורך דין מוכר בן 47 ממרכז הארץ. ששמו נאסר לפרסום, לבית המשפט השלום בתל אביב לדיון בפני שופט.

בפתח הדיון אמר נציג המשטרה – מדובר בחשוד שלאורך, תקופה, כולל בעת האחרונה, שהמקרה האחרון שאנו יודעים עליו הוא אחרי יום העצמאות הנוכחי, פגע מינית במספר קטינות, מהמעגל המשפחתי ומהמעגל של החברים הקרובים. החשוד נחקר, ולמעשה קושר את עצמו ואף מעבר לכך, למיוחס לו, אבל רק לחלק מהקטינות. מעבר לנגיעות, התכתבויות מהפלאפון שלו. מציג ארבע חקירות ילדים. יש עוד עדויות של בגירים, כולל בני משפחתו של החשודים שקושרים אותו לעוד קטינות שטרם נחקרו.

עד כה מסרו שש קטינות, בנות המשפחה תלונות על מעשיו, הפרשה התפוצצה בתוך המשפחה כבר לפני שבועיים, אז פנו חלק מבני המשפחה אל בית המשפט להוציא צו הרחקה לחשוד מהקטינות. עם מעצרו של עורך הדין החשוד במעשים מגונים בבנות משפחתו, נלקחו גם מחשבו האישי ומכשיר הטלפון ונערכו חיפושים בביתו ובמשרדו בנוכחות נציג לשכת עורכי הדין, כפי שמקובל, בתוך מכשיר הטלפון נתגלו ראיות הקושרות אותו למעשים.

עורך דין חשוד כי תקף מינית את בנותייו

הסנגורית של החשוד, עו”ד מורן פינטו – וייס, אמרה בדיון: “הסיפור התפוצץ לפני כשבועיים, שהוריה של אחת המתלוננות פנו אל החשוד והטיחו בו האשמות והוציאו צו הרחקה באמצעות ביהמ”ש. החשוד הגיב שהוא מוכן לייתר את הדיון ולתת תוקף לצו. לפיכך, מבחינתנו הטענה בדבר מסוכנות או שיבוש מתייתרת ואין לה מקום. היה ורוצה החשוד לשבש הליכי חקירה, היה משבש עד כה. הוא לא יצר קשר עם אף אחד מהמעורבים. לא עילת מסוכנות ולא עילת שיבוש מתקיימות”.

בתום הדיון המשפטי, השופטת חיותה כוחן עומר, שעיינה בחומרי החקירה הסודיים, אמרה: על פי החשד, החשוד יצר קשר טלפוני עם מספר קטינות, כאשר תוכן השיחה הינו מיני. בנוסף, כך על פי החשד, החשוד נגע בגופן של מספר קטינות. קורבנות העבירה הינם או ילדות של חברים או בני משפחה קרובים.
ממעשיו של החשוד, כפי שעולה מחומר הראיות שהונח בפני, עולה מסוכנות ברמה גבוהה.  טרם נחקרו כל המעורבים בפרשה, וקיים חשש אינהרנטי לשיבוש הליכים. ההליך האזרחי שהתנהל כנגד החשוד אינו קשור להליך הפלילי. אדרבא, קיומו של ההליך האזרחי נגדו לא היה בו כדי לעורר חשש שמא יתנהל נגדו גם הליך פלילי. מעיון בתיק החקירה עולה כי קיים חשד סביר כנגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות