יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / בעקבות קשר רומנטי בין נערה לגבר מבוגר מבקעת אונו – הופצו סרטונים מיניים

בעקבות קשר רומנטי בין נערה לגבר מבוגר מבקעת אונו – הופצו סרטונים מיניים

בלעדי לאונו ניוז - המשטרה חוקרת פרשת הפצת סרטונים מיניים ברשתות החברתיות של קטינה שניהלה קשר רומנטי עם גבר מבוגר. מורים מבקעת אונו קוראים לתלמידים - הפסיקו להפיץ את הסרטון

הופצו סרטוני מיניים של נערה מבקעת אונו
הצילום להמחשה

מורים והורים מבקעת אונו נלחמים להפסיק את הפצת הסרטון המיני בו נראית נערה צעירה תושבת אחת הערים מבקעת אונו ברגעים אינטימיים. הוריה של הנערה הצעירה הגישו תלונה במשטרת מסובים לפני כיומיים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ממשטרת ישראל נמסר כי החשוד נעצר.

הפרשה החלה לפני מספר ימים, בני נוער החלו להעביר בינהם סרטונים של נערה צעירה ברגעים מיניים ואינטימיים. כאשר נודע לנערה כי סרטון שלה מסתובב ברשת, התגייסו הורים ומורים בפעולות הסברה ומניעה בעקבות חוק הסרטונים, אשר יכול לסבך משפטית את מי שמשתף סרטונים פוגעניים ברשת.

הופצו סרטוני מיניים של נערה מבקעת אונו

מספרת אחת הנערות אשר לומדת בחטיבת הביניים היוקרתית  – “אני שמעתי על זה לפני מספר ימים. מדובר על נערה צעירה בכיתה ט’ שניהלה קשר רומנטי עם אדם מבוגר ממנה בעשר שנים לפחות. אנחנו לא יודעים מה קרה בדיוק אבל ילדים סיפרו שראו סרטונים שלה בכל מיני מצבים. זה היה ממש מלחיץ. חלק מהילדים לא ידעו מה לעשות ומחקו את זה ואחרים התחילו להעביר מילד לילד. עד שהמורים שלנו שמעו על זה ואמרו שזאת עבירה ואסור לעשות זאת.

הופצו סרטוני מיניים של נערה מבקעת אונו

כאמור, מפרטים ראשוניים עולה כי הוריה של הנערה אשר שמעו על המקרה הגיעו  נסערים לתחנת המשטרה להגיש תלונה כנגד מפיץ הסרטון ומקורות במשטרה טוענים כי האיש נעצר.

מספר אחד המורים – אחת הבעיות במקרים כאלה זאת הקלות בה המידע הכי אישי ורגיש יכול להגיע לתפוצה ענקית. הילדים מעבירים את הסרטונים וכלל לא מודעים כי מדובר בעבירה פלילית. הם משתפים זאת בהיסח הדעת וחיים של ילדה יכולים להיהרס. אני מבקש בכל מי שמקבל לידיו את הסרטון למחוק אותו מיד ולא להעביר לאף אדם אחר.

על פי חוק, הפצת סרטונים מיניים או תמונות אינטימיות ברשת ללא אישור מהווה פגיעה בפרטיות והטרדה מינית. כל אדם המפיץ תמונות חושפניות בוואטסאפ או בסקייפ ללא רשות, מסתכן במאסר.

החוק למניעת הטרדה מינית קובע כי כל פרסום של תמונות עם אופי מיני או סרטונים אינטימיים ללא אישור או ידיעת המצולמים, מהווה הטרדה מינית שהענישה בגינה עלולה להגיע למאסר בפועל לתקופה של עד חמש שנים

ממשטרת ישראל נמסר כי המחוז הדרומי עצר חשוד במעשה שנחקר והובא להארכת מעצר ובית המשפט שחרר את החשוד למעצר בית .

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

2 תגובות

  1. ולא חסרים מקרים של מבוגרים מאוד שנפגשים עם קטינות……בכללל….!!!!!…..וגם….מצלמיםם….בפרטטט…..!!!!!…..ולעיתים…גם….מפיצים….!!!!!

  2. המחיקה לכאורה של שם העיר לא נעשתה כראויי ולא צריך להיות גשש-בלש כדי לזהות באיזו עיר מדובר.
    לא מכובד!!!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות