יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות חמות / נינג’ה פולו שעונים- לכבוד הקיץ שהגיע

נינג’ה פולו שעונים- לכבוד הקיץ שהגיע

מה המשותף לאופנה ולשעונים? האופנה אמנם משתנה מעונה לעונה, אבל המסקנה שתמיד נשארת היא- שאין דבר כזה יותר מידי...

שעון פרי לוק - תוכן מקודם
שעון פרי לוק - תוכן מקודם

תשאלו כל אישה, כמה זוגות נעלים יש לה בארון? כמה תכשיטים בקופסה? ומובן שקיים הצורך  שיהיה לנו יותר משעון אחד. לא רק נשים, גם גברים מחוברים לטרנדים האופנתיים, רוכשים כמויות של טי שירט,  או מספר רב של בקבוקי אפטר שייב , למרות שיש להם לא מעט כבר בארון. התשובה  די ברורה, בעידן המודרני ,לאור ההיצע המדהים בשוק, למה שנסתפק רק באחד?

שעון קיץ
שעון קיץ

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בגדול, לכל בגד יתאים מתאים שעון אחר , וכך גם לכל אירוע , ולא משנה אם מדובר באירוע נוצץ, או בסתם יום של כיף בעבודה. השעונים כיום מתחלקים לקטגוריות רבות- שעוני ספורט, שעוני צלילה, למרות שלא רבים נכנסים עימם למים. שעוני זהב או מוכספים, שעונים בסגנון טייסים, עם רצועות עור משובח, או צמידי מתכת, ויש גם את הסגנון האקלקטי- שמערבב בחן, שעון משובץ ונוצץ על היד שהולך גם עם ג’ינס וטריקו.

שעון קיץ
שעון קיץ

מספיק שתכנסו לאתר של ‘נינג’ה פולו שעונים’, ואפשר בהחלט להתבלבל מהמבחר העשיר , ויש כאן ממש את הכל  מהכל. הפלוס הוא שניתן בלחיצת כפתור אחת לבחור את מה השעון שהכי מוצא חן בעיניכם והוא יגיע אליכם, היישר לבית. אפשר לקבוע את רמת המחיר הרצויה, וגם את שם המותג, החביב עליכם. מתן מלול מ-‘פולו שעונים’: “עכשיו הגיעה הקולקציה החדשה של שעוני ‘פולו’, ‘סנטה ברברה’, ו-‘פרי לוק’, ויש לנו גם מבצעים – כל מי שמגיע לחנות, יש לנו מבחר שעונים שאפשר לבחור במחירים מיוחדים ונמוכים מאוד, בין  100-400 שקל, בלבד”.

שעון קיץ
שעון קיץ

מה מיוחד באתר פולו שעונים?
“האתר שלנו ממש ידידותי וממש קל להזמין כל שעון שחושקים בו . בנוסף, יש לנו מבחר שעונים ענק, עם המותגים הכי נחשבים כמו : מיקל קורס, ג’י שוק, פוסיל ועוד רבים וטובים, ואנו גם  דואגים לחדש כל הזמן את המלאי. הכי חשוב- אנו מעניקים גם שירות לאחר המכירה, ושומרים על קשר מעולה עם הלקוחות שלנו”.

 מי אנחנו?
“נינג’ה פולו “, בבעלות ‘פולו פרסום וסחר בע”מ’. אנו משמשים כיבואנים וסיטונאים של כל המוצרים המוצגים באתר, וככזאת אנו זוכים  למחירי עלות מינימליים, המאפשרים לה לספק את המוצרים במחירים אטרקטיביים ביותר, בהנחה משמעותית של כמעט ממחצית המחיר בשוק.


נינג’ה פולו
רחעולי ציון 30, יפו תלאביב.
האתר שלנו:  www.ninja-polo.com
לסיור וירטואלי בחנות הקליקו כאן! 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

פסח שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות