יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / סקר בחירות סביון – מוטי לנדאו בצניחה

סקר בחירות סביון – מוטי לנדאו בצניחה

אתר אונו ניוז קיים בסופ"ש האחרון סקרי אינטרנטי בו לקחו חלק 120 גולשים. חברת המועצה ואשת הטלוויזיה דפנה שפיגלמן היא המנצחת הגדולה, מוטי לנדאו ראש המועצה זכה רק ל16.7%

סקר בחירות סביון

סביון הולכת לבחירות – ב30 לאוקטובר תצעד גם סביון לקלפי. תושבי הישוב היוקרתי לא גילו מעולם מעורבות גדולה בפוליטיקה המקומית. כך גם הפעם, רק 120 גולשים לקחו חלק בסקר בחירות ראשון בסביון שנעשה לקראת בחירות 2018.
סקר בסביון

בסקר השתתפו ראש המועצה מוטי לנדאו, סגן ראש המועצה רני גלוגאו וחברת המועצה דפנה שפיגלמן שזכתה במירב הקולות.
לנדאו, לא זוכה לאהדה ברחבי הישוב, כך גם נמדד בסקר. רק 16.7% הצביעו עבור ראש המועצה,דבר המראה על חוסר אמון באיש ובפועלו. המנצחת הגדולה של סקר הבחירות, היא חברת המועצה ואשת הטלוויזיה דפנה שפיגלמן, הזוכה לפופלאריות רבה בקרב נשות הישוב בזכות פועלה הרב בתחומי החינוך והתרבות.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


סקר בחירות סביון
רני גלוגאו, האיש החזק במועצת סביון ומי שהריץ את לנדאו בבחירות האחרונות נמצא איתו בנתק  והשניים לא משתפים פעולה. גלוגאו, בעל משרד ביטוח מצליח עדיין לא הכריז אם ירוץ לראשות המועצה. מה שכבר בטוח, את לנדאו הוא לא יירצה לראות ממשיך לקדנציה נוספת.
הסקר ביוזמת אתר החדשות אונו NEWS הוא אינו מדגם מייצג ולא נעשה על ידי חברת סקרים. הסקר לא התבסס על שיטות סטטיסטיות מוכרות ולפיכך אי אפשר להסיק ממנו מסקנות לגבי דפוסי הצבעה או עמדות של הציבור.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. אוי לעתון ואפילו מקומי שפועל על פיתכתיב של מועמד מטעם…. מזכיר לי אתישראל היום…..
    אבי לוי. חבר מועצת סביון ב30 שנה האחרונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סלון. צילום אילוסטרציה canva

ירידה במחירי השכירות באור יהודה

תפריט נגישות