יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות אור יהודה / צרכנות / סוף מטבח – במחשבה תחילה…

סוף מטבח – במחשבה תחילה…

מטבחי EMB אור יהודה - השנה נחגוג את פסח, מוקדם מהרגיל, כבר בסוף חודש מרץ, כך שנותרו כשלושה חודשים בלבד. זה בערך הזמן שלוקח מתכנון עד הביצוע, ועד להשלמת העבודות, של מטבח חדש.

מטבחי EMB אור יהודה

בימים אלו אנו חוגגים את חג החנוכה, אבל בעודנו מדליקים נרות, אוכלים סופגניות ושרים משירי החג, אפשר כבר מעכשיו להקדיש מחשבה על החלפת המטבח הקיים. המטרה היא  לקבל את חג הפסח כהלכתו, מבלי שנצטרך אפילו לנקות ולהכשיר את המטבח, ואיזה כיף זה יהיה-חג של חירות אמיתית…  בחברת EMB  באור  יהודה, אנו מציעים לכם להגיע לשיחת יעוץ ולתכנן את המטבח החדש, בנחת, יחד עם המעצב, אור קונפורטי. תוכלו לקבל פרספקטיבה, ושלל עצות מעולות כדי שהחיים שלכם במטבח החדש, יהיו נוחים ומותאמים לדינמיקה המשפחתית שלכם .
מטבחי EMB אור יהודה


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


השנה נחגוג את פסח, מוקדם מהרגיל, כבר בסוף חודש מרץ, כך שנותרו כשלושה חודשים בלבד. זה בערך הזמן שלוקח מתכנון עד הביצוע, ועד להשלמת העבודות, של מטבח חדש. בדיוק עתה, מקיימת החברה את מבצע בלאק דצמבר, מדובר במבצע משתלם ובמיוחד מצוין  עבורכם כלקוחות, במחירים אטרקטיביים, שיהפכו את המטבח העתידי  להרבה יותר נגיש ומשתלם.

נכון שההוצאה על מטבח היא לעיתים גבוהה, אך כאן מדובר על השקעה משתלמת, הנפרסת לאורך שנים. בגדול- אין כמו החיוך של אלו שאוהבים לבשל,במיוחד של אם המשפחה, כאשר סביבת העבודה הינה מודרנית, נגישה, ונעים לעבוד בה והכי נעים לאכול בצוותא דווקא במטבח- הכי מזכיר את המטבח של אמא…
מטבחי EMB אור יהודה

אז למה כדאי לחשוב כבר מחודש דצמבר על מרץ? משום שתכנון המטבח, יחד עם כל האלמנטים שתבחרו, פשוט לוקח זמן. לעיתים לא סגורים על מראה או סגנון מסוים, עדיין מתלבטים מה נכון ומה יתאים יותר לסגנון הבית שלכם, באילו חומרים כדאי להשתמש, אילו סוגי חיפויים יתאימו לכם, וגם לתת את הדעת על  תאורה- עמומה או מבהיקה. יש לחשוב על שילוב אביזרים חדשניים, שמייעלים ומנצלים היטב את החלל, ובאים לעזרת המשתמשים במטבח. גם שאלות כמו: היכן  כדאי למקם את פינת אוכל, כמה אחסון נדרש, ובעיקר, מדובר בתכנון מוקפד שגם יתאים לשנים רבות וישרת את אורח החיים של המשפחה.

יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים, כגון: מבנה חדר המטבח, כמה שטח עומד לרשותכם? ארונות עליונים כן או לא, האם אי באמצע המטבח יתאים לכם ? גם לתת את המחשבה על השאלה: ‘איך אני רוצה שהמטבח יראה’. נושאים אלה ונוספים יעלו בשיחת הייעוץ  אתנו, הדברים יתבהרו ואט אט, תוכלו כבר לראות ולא רק בדמיון, כיצד המטבח החדש שלכם עומד להראות.
מטבחי EMB אור יהודה

EMB KITCHENS
מטבחים ונגרות בהתאמה אישית
יהדות קנדה 1 אור יהודה -“טרמינל סנטר”
www.emb.co.il
 טל: 03-6289779

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

פורים. צילום אילוסטרציה canva

פורים שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות