יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / בחזית הטכנולוגית של צה”ל – הכירו את הקצינים החדשים של אור יהודה

בחזית הטכנולוגית של צה”ל – הכירו את הקצינים החדשים של אור יהודה

בשבוע שעבר קיבלו הצוערים החדשים של אגף התקשוב וההגנה בסייבר את הארון המיוחל וכעת הם מתחילים את תפקידם כקצינים אשר יובילו את צה"ל לקדמה טכנולוגיה ומבצעית. בין הקצינים החדשים, גם שני קצינים מאור יהודה - סג"ם שגיא טננבאום וסג"ם עמית מרזייב.

חיילים

אגף התקשוב וההגנה בסייבר כולל בתוכו מגוון תחומים, החל מאנשי מחשבים ומתכנתים ועד ללוחמים בשטח העוסקים בשמירה על התקשורת בצה”ל באופן תמידי. חיילי האגף פועלים ללא הפסקה על מנת שצה”ל ימשיך להוביל ולהוות ראש הזירה הטכנולוגית המודרנית.

סגם עמית מרזייב אור יהודה


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


עמית מרזייב בן 21 מאור יהודה למד בבית הספר אמית בר אילן והגביר ערבית ומחשבים. הוא התגייס לתפקיד הקשר”ג – קצין קשר גדודי. קשר”ג הוא תפקיד המשלב לוחמה וטכנולוגיה גם יחד. כלומר, הקשר”ג הוא גם לוחם וגם אחראי על הקשר הגדודי, וכך מהווה גורם משמעותי בתפקודו.

 

 

סגם שגיא טננבאום אור יהודה

 

שגיא טננבאום, בן 20, מאור יהודה, למד בתיכון בן צבי בקריית אונו והרחיב מגמת פיזיקה ומחשבים. בנובמבר 2017 התגייס יחד עם עמית למסלול קציני הקשר הגדודיים. “רציתי תפקיד שהוא לא רק קרבי אלא מעבר”, מדגיש שגיא, “תפקיד שמשלב גם לוחמה וגם טכנולוגיה. בתיכון הבנתי שאני אדם מאוד ריאלי וזה היה תפקיד שהרגיש מתאים ל-2 הצדדים שבי”.

השניים עברו מסלול הכשרה מאתגר שכלל טירונות, קורס יסוד, סיפוח של מספר חודשים ביחידת חי”ר במהלכו למדו את התפקיד מתוך התנסות בשטח. לאחר מכן המשיכו לקורס מכ”ים בו רכשו יכולות פיקוד וניהול של חיילים ופתחו את עצמם כמפקדים ולאחריו נשלחו לבה”ד אחת, בית הספר לקצינים.

לבסוף צלחו השניים את השלמת הקצונה הקרבית בבה”ד 7, בית הספר הארצי לקשר, תקשוב וסייבר, שהיא אחת מההשלמות הארוכות ביותר בצה”ל. “המסלול חוויתי ומהנה”, מספר עמית, “למדתי דברים חדשים, עברתי חוויות רבות והכרתי חברים לחיים. במסלול אתה מבין באמת את חשיבות התפקיד שלך. כיום, בסוף מסלול ההכשרה אני יוצא עם מזוודה מלאה בכלים להמשך השירות”.

אז מי מתאים לתפקיד קשר”ג? “אנשים עם ראש על הכתפיים שמוכנים לעבוד קשה יכולים להיות קשר”גים”, מסביר שגיא. “צריך לדעת לחשוב מחוץ לקופסא ולהשתמש בראייה מרחבית. אני ממליץ על התפקיד לכל מי שרוצה לתרום בשני העולמות- הקרבי והטכנולוגי”.

השבוע יחלו את דרכם החדשה כקצינים. הם יזכו לקחת חלק באירועים מבצעיים, לקבל החלטות חשובות ולהוביל את צה”ל לחזית הטכנולוגיה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות