יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / צפו: שיא ישראלי חדש במירוץ אור יהודה

צפו: שיא ישראלי חדש במירוץ אור יהודה

כ-3,000 משתתפים נטלו חלק במרוץ שנערך השנה, כשבמוקד עמד השיא הישראלי החדש שקבעה לונה צ'מטאי - 15:15 דקות בלבד לחמישה קילומטר, מהיר יותר מכל יתר משתתפי המירוץ, גברים ונשים כאחד.
בני משפחתה של הדר כהן ופלוגת הדר השתתפו במרוץ העממי ל-2 קילומטר לזכרה. ראש העיר, ליאת שוחט: "נמשיך לרוץ למען הדר כדי שכל ילד שיוולד בעיר יכיר את סיפור גבורתה".

מרוץ אור יהודה ה-7 שנערך בסוף השבוע האחרון שבר שיא משתתפים, כאשר כ-3,000 רצים בכל הגילאים נטלו חלק באירוע הספורטיבי הגדול ביותר שמתקיים מדי שנה באור יהודה בהפקת מחלקת הספורט במתנ”ס.

 

מירוץ אור יהודה
מירוץ אור יהודה ה – 7

בשיאו של האירוע התבררה הכותרת הגדולה של המרוץ  –  לונה צ’מטאי,הספורטאית הישראלית הבכירה למרחקים ארוכים, שברה את השיא הישראלי בריצה לחמישה קילומטרים כאשר היא סיימה את המסלול אחרי 15:15 דקות בלבד, שיפור של 39 שניות לשיא הישראלי אותו קבעה בספטמבר האחרון.

מירוץ אור יהודה
לונה צ’מטאי

 



רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות אור יהודה  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה  – חדשות אור יהודה


את המקצים לעשרה ולחמישה קילומטרים הזניקה ראש העיר, ליאת שוחט, שאמרה לרצים: “כיף לראות אתכם כל שנה מגיעים לכאן, והשנה יש לנו אורחת חשובה שמוסיפה הרבה מאוד כבוד למרוץ שמתקיים זו השנה השנייה עם תו תקן של איגוד האתלטיקה. השנה נשבר שיא הרצים במרוץ עם למעלה מ-800 רצים תחרותיים. אני מאחלת לכולכם בהצלחה”.

 מירוץ אור יהודה

עצם ההשתתפות של צ’מטאי במרוץ הוסיפה הרבה מאוד כבוד לתחרות. לונה הקדימה את אורי ניר שסיימה שנייה ושיר כהן שסיימה שלישית. לונה אף הקדימה במאית שנייה את המנצח של תחרות הגברים ובן אגודתה, גודאדו בלאצ’ו ממכבי תל אביב. אל המקום השני הגיע הראל שיין ושלישי סיים דורון כספי.

בין השמות המעניינים שהשתתפו במקצים התחרותיים היו חברת מועצת העיר, ליאת מועלם, מנהל תיכון יובלים, ד”ר נתי ברק, ומנהלת בית ספר אהוד מנור, עידית בלכר, כאשר כל השלושה סיפקו תוצאות יפות מאוד.

מירוץ אור יהודה
שיא משתתפים חדש במירוץ

 במקצה לעשרה קילומטרים אמיר רמון סיים ראשון עם 32:46 דקות והקדים את צחי כהן ודניס אוסיפוב. אצל הנשים, הילה גלמן סיימה ראשונה (39:44 דקות) וחלפה על פני ליה פדרבוש השנייה ואתי איינר השלישית. בכלל, במהלך המרוץ נקבעו שיאים אישיים רבים, כל זאת בזכות העובדה שהמרוץ מתקיים במסלול שטוח ומעגלי.

 מירוץ אור יהודה

בשעה 8:30 בדיוק יצא לדרך המקצה העממי ל-2 קילומטר לזכרה של הדר כהן. במקצה הזה השתתפו בני משפחתה של הדר, הוריה עופר וסיגל, ואחיה מור וירין, כאשר יחד איתם נטלו חלק פלוגת הדר שהגיעה בהמוניה כדי לרוץ לזכרה. יחד איתם השתתפו כ-2,000 רצים מכל שכבות הגיל, תלמידי בתי ספר ומשפחות, שחלקם עשו את המסלול בריצה וחלקם בהליכה, כל זאת כדי להגביר את המודעות לאורח חיים בריא. ראש העיר, ליאת שוחט, ציינה: “מרגש לראות את התושבים מתייצבים כאן מדי שנה כדי לזכור את פועלה של הדר ולרוץ למענה. אנו עוטפים בהרבה חום ואהבה את משפחתה של הדר ונמשיך במסורת הזו כדי שכל תושב ותושב יידע מי הייתה הדר ויכיר את סיפור גבורתה”.

 מירוץ אור יהודה

דיאגו לוונסון, מנהל מחלקת הספורט, מסכם: “זה היה ללא ספק המרוץ המוצלח ביותר שקיימנו עד היום. מעבר לעובדה שנשבר כאן שיא ישראלי, הייתה כאן חוויית ספורט בלתי נשכחת כשתושבים רבים ומבקרים מבחוץ נהנו לרוץ ברחובותיה של אור יהודה. זו הזדמנות להודות לכל מחלקות העירייה והמתנ”ס שלקחו חלק בהפקת האירוע הכל כך חשוב לעיר שלנו”.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

פסח שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות