יום רביעי , אפריל 17 2024
דף הבית / אנשי השבוע / עקיבא אוסקיו – מתנדב מצטיין ביהוד

עקיבא אוסקיו – מתנדב מצטיין ביהוד

עקיבא אוסקיו

הכירו את המתנדבים של יהוד – עקיבא אוסקיו


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


עקיבא, יליד ירושלים, אב ל- 3 ילדים ו-11 נכדים, מתנדב כבר 26 שנים במרכז יום לקשיש ביהוד ומעביר פעילות ספורט לקשישים.

בשנת 1960 החל עקיבא לאמן לראשונה ספורטאים בענף התעמלות הקרקע . המיקום היה לא אחר מאשר צריף, במקום שבו עומד היום סניף קופת חולים כללית בעיר. מאז הספיק להכשיר עשרות קבוצות לתחרויות ארציות בהתעמלות קרקע ואף סייע בהכשרת מאמנים עוזרים, מטעם מכון וינגייט. אלפי ילדים/ות ביהוד למדו והתחנכו על ערכי הספורט על ידיו.

כיום מתנדב עקיבא בכל ימי שלישי (לדבריו פעמים כי טוב) במרכז היום לקשיש. בנוסף, הוא גם מרצה בנוגע לתכנים של אקטואליה, טיולים בארץ, ואף שר עם הקשישים משירי ארץ ישראל ומפיח בהם רוח ושמחה. התנדבותו של עקיבא הפכה למסורת והקשישים במרכז היום לקשיש מצפים ליום שלישי לפעילות של עקיבא.

כך מתאר אותו אחד הקשישים: “הוא מלא מרץ ושמחת חיים, מחדש כל הזמן, עם המון הומור וחשיבה. אנחנו מקבלים חבילה לנפש ולגוף וזה מרגש מאוד”.

אך עקיבא לא מסתפק רק בפעילות השגרתית של ימי שלישי, הוא מקיים גם את ימי הזיכרון וימי השואה במרכז יום לקשיש, מופיע בערבי לדינו ומשתתף מזה 11 שנים בטקס ב”יד ושם” לזכרם של יהדות מקדוניה.

לדבריו: “המוטו שלי הוא על פי דברי הרמב”ם “נפש בריאה בגוף בריא”, שמקנה לי שאת האהבה לספורט ואת הרצון להתנדב, הספורט זה לגוף והתנדבות זה לנפש”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות