יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / ערב חג סוכות בגבעת שמואל – בסימן אחדות

ערב חג סוכות בגבעת שמואל – בסימן אחדות

ברוח חג הסוכות המסמל שמחה ואחדות, יזמה מועצת הנוער העירונית של גבעת שמואל , שרשרת אחדות - שרשרת נייר ארוכה וצבעונית בדומה לקישוטי הסוכה בה כל אחד רשם את איחוליו לשנה החדשה

ערב חג סוכות בגבעת שמואל

בערב חג סוכות ביקרו מאות תושבים ובהם ילדים, נוער, מבוגרים, קשישים, חיילים, חילוניים ודתיים בקניון הגבעה. לתושבים חיכתה עמדה שאותה הכינו חברי מועצת הנוער עם גזירי נייר, מספריים וטושים צבעוניים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


התושבים התבקשו לכתוב איחולים ע”ג הנייר לעצמם, לעיר ולמדינה. התושב הראשון שהתייצב והעלה על הכתב את ברכותיו היה ראש העיר, יוסי ברודני.

אחריו התייצבו בזה אחר זה מאות מתושבי העיר שהצטרפו בשמחה למיזם המאחד. נציגי מועצת הנוער חיברו את שלל האיחולים לשרשרת אחת גדולה שמסמלת את האחדות בעיר ובמדינה.

ערן אבן צור, מנהל יחידת הנוער במתנ”ס התגאה במעשה החברתי והמבורך: “זוהי יזומה של בני הנוער שמגיעה מרמת השטח ומייצרת אחדות וליכוד. יש לנו הרבה במה להתגאות בבני הנוער הנפלאים”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות