יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / פותחים את הקיץ בבריכת בית דגן

פותחים את הקיץ בבריכת בית דגן

מתחשק לכם לטבול בבריכה צוננת? חולמים על מרחבי דשא, ומקום בו הילדים יהיו חופשים להתרוצץ ולקפוץ על מתנפחים?

ממש לא צריך לנסוע רחוק, רק עד בית דגן, שם פועלת בריכת ‘בורה בורה’. כולכם מוזמנים להגיע בשני הסופש”ים הבאים,( 29-30.6 ,6-7.7) שבטוח יקררו לכם את הקיץ, במחיר מצחיק! רק 35 שקלים ביום חול ובשבת תוספת 10 שקלים.

בריכת בית דגן. תוכן מקודם
בריכת בית דגן. תוכן מקודם

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


“הקיץ כבר כאן אם לא שמתם לב, וחלק מהילדים אפילו כבר יצאו לחופשה הגדולה, אז לכבוד הקיץ שהגיע ,הבריכה עברה שיפוץ מקיף, הכל ירוק ומסודר”, כך אומר איל מנהל הבריכה, המדגיש שיש שתי בריכות, אחת לפעוטות, אבל די גדולה, והשנייה רחבת ידיים בה ניתן לשחות חופשי, מבלי להיתקל באחרים, ובעיקר ליהנות קצת משקט -להורים.

תוכן מקודם

אפשר להגיע לבריכת בית דגן ללא הצורך בהכנות מוקדמות או סחיבת כריכים מהבית, גם משום שיש כאן מזנון עשיר, בו ניתן להזמין חוץ מארטיקים, גם מנות בשריות כמו המבורגרים ושניצלונים לילדים וכמובן  כוס קפה שחור /נס וכאן שותים אותו בשלווה.

בורה בורה. תוכן מקודם
בורה בורה. תוכן מקודם

לכל מי שרוצה לדעת, מתחם הבריכה משתרע, על חמש דונם וקיימת כאן  אפשרות לערוך במתחם  אירועים כמו בר מצוות ובת מצוות וימי הולדת, בשטח עם הצללה. בבריכת ‘בורה בורה’ גם יש ביה”ס לשחייה ‘דרך המים’, בהנהלת ויקי ומדלן. הלימודים  מיועדים עבור תלמידים החל מגיל ארבע וכולל מבוגרים שטרם יודעים לשחות- הגיע הזמן..

לפרטים:
בריכת בית דגן – 03-9222735
ביה”ס לשחייה, ‘דרך המים’ מדלן052-3636407
דרך בן גוריון 96 בת ים – בורה בורה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות