יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / הכי מומלצים / פיצריות / הפיצריות הטעימות בגני תקווה לשנת 2024

הפיצריות הטעימות בגני תקווה לשנת 2024

הפיצות הכי טובות בעיר גני תקווה

החלטנו לעשות כתבה על פיצות בגני תקווה! טוב את האמת שפשוט הלכנו לאכול בכמה פיצריות באזור וחזרנו עם מלא תובנות והארות ובעיקר בטן מלאה אז החלטנו לכתוב לכם איפה הפיצה הטובה ביותר בגני תקווה! מוכנים? הדקו חגורות. או ש.. במחשבה שניה שחררו קצת את החגורות, אתם תצטרכו את המקום הזה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


 

פיצה ג’ולייט

יש משהו בלאכול אוכל איטלקי במקום עם שם איטלקי שפשוט מייצר בנו תאבון בלתי מוסבר אך התאבון שלנו כאן לא נגמר כי פיצריית ג’ולייט היא מכונה משומנת היטב ליצירת תאבון ואנחנו פה בשביל להכנס לתפקיד הזוללים.

הפיצה אשר עשויה מחומרי גלם איכותיים ו100% גבינת מוצרלה מביאה לחיך טעמים מוכרים ואהובים של פעם ומספקת חוויה של עונג עם כל ביס וביס.


אם חשקה נפשכם במנה אחרת ( למרות שאנחנו לא מבינים מי יגיד לא לפיצה ), תשמחו לשמוע שהפיצרייה מציעה מגוון מנות נוספות ביניהם גם פסטות, סלטים ואפילו שקשוקה!

הפיצות הכי טובות בגני תקווה
הפיצות הכי טובות בגני תקווה

כתובת: הגליל 78, גני תקווה
טלפון: 03-773-3770

 

פיצה אונו גני תקווה

הפיצריה מציעה פיצות מעולות עם מגוון גדול מאוד של תוספות כך שכל אחד יוכל להרכיב לעצמו את הפיצה שהוא הכי אוהב!

אז מה התוספת שאתם הכי אוהבים על הפיצה שלכם? זיתים ירוקים, שחורים, עגבניה, פטריות, תירס ואפילו אננס, תוספות לא חסר והפיצה מגיעה חמה וטעימה בניחוחות שגורמים לנו להתגעגע לאיטליה מבלי שהיינו שם אף פעם!


מעבר למגוון הגדלים הרחב שהפיצרייה מציעה תוכלו לגלות שם פיצות ללא גלוטן לכל מי שרגיש לגלוטן ולא יכול לעמוד בפיתוי של פיצה מפנקת.

כמובן שאם תרצו תוכלו גם להזמין מנות אחרות כמו מלאווח, ג’חנון, זיווה ועוד מאכלים טעימים אבל כשמדובר בפיצה אנחנו לא יכולים להבין למה שתרצו לאכול משהו אחר.

הפיצריות הכי טובות בגני תקווה
הפיצריות הכי טובות בגני תקווה

כתובת: הרי יהודה 67, גני תקווה
טלפון: 03-3002431

 

פיצה P2

הפיצריות המומלצות בגני תקווה
הפיצריות המומלצות בגני תקווה

איכות גבוהה, מחיר נמוך

עם המוטו הזה התחיל דורון הבעלים של רשת פיצה P2 ומשם הכל היסטוריה. הרעיון הוא שאנשים יגיעו ויקחו את הפיצה באיסוף עצמי ( ניתן להתקשר ולהזמין 10 דקות לפני ההגעה ).

מחיר מגש במשלוח הוא 55 שקלים ובהזמנה ואיסוף רק 28 שקלים כך שכבר חסכתם 50%!

את הסניף הראשון שהרשת פתחה תוכלו למצוא בגבעתיים אך מאז הסניף הראשון עברו מים רבים בנהר ואיתם הרבה גבינה מותכת וטעימה.

סניף אחד הפך לשלושה וכעת תוכלו למצוא את פיצה P2 המעולה גם בחולון וגם בקריית אונו! כולן אגב מאושרות על ידי בדץ בית יוסף.

הפיצות הכי טעימות בגני תקווה
הפיצות הכי טעימות בגני תקווה

המחשבה שעומדת מאחורי הקמת הרשת היא להביא מוצר באיכות גבוהה ובמחיר נמוך כך שכל מי שרוצה להינות מפיצה טעימה יוכל לעשות זאת בקלות.

כך תוכלו לקחת פיצה במחיר של 28 שקלים בלבד! בין היתר תוכלו למצוא מבצעים למשלוח של 2 פיצות ב85 שקלים או 3 פיצות וקולה ב120 שקלים בלבד.

על המרכיבים אין פשרה והפיצה עצמה מוכנה ממרכיבים איכותיים שמבטיחים שכל ביס יעלה לכם חיוך על הפנים! הבצק איכותי, הרוטב מעולה והגבינה הינה תערובת 100% גבינת מוצרלה וגאודה המיובאת כל הדרך מאיטליה להבטחת טעם אמיתי שנותן תחרות לפיצות באיטליה.

הפיצות הכי טובות בגני תקווה
הפיצות הכי טובות בגני תקווה

בסניפי הרשת תוכלו למצוא מלבד לפיצות גם מאכלים אחרים כמו פסטות, סלטים, זיוות ומלאווח אך אם בחרתם במנה אחרת רק כי אתם טבעוניים או רגישים לגלוטן אל חשש!

פיצה P2 המומלצת דאגה לתפריט במיוחד עבור קהל חובבי הפיצות הטבעונים והרגישים לגלוטן כך שכולם יכולים לקחת חלק במסיבה ולהינות מפיצה טעימה ללא גלוטן!

מי שעורך מסיבת יום הולדת או מעוניין להזמין למשרד מספר מגשים ישמח לשמוע כי הפיצריה הזריזה רגילה להתמודד עם הזמנות גדולות של מספר מגשים ותכין עבורכם את הפיצות במהירות כך שתוכלו לאסוף את הפיצות בהקדם ולחזור למסיבה כדי להתענג עליהן.

שעות פעילות המקום:
א-ה’: 23:00-10:00
ו’: 15:00-10:00
ש’: מצאת שבת עד 24:00

הפיצות הכי טובות בגני תקווה
הפיצות הכי טובות בגני תקווה

מספר טלפון: 03-6353787
כתובת: שלמה המלך 37 קריית אונו, ליד הקניון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

פיצות בבקעת אונו. צילום אילוסטרציה canva

הפיצות הכי טובות בבקעת אונו לשנת 2024

תפריט נגישות