יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / רק 16 תלונות נגד עיריית אור יהודה

רק 16 תלונות נגד עיריית אור יהודה

מבקר עיריית אור יהודה, רמי בן סעדון, הגיש את דוח תלונות הציבור המלא לראש העיר ליאת שוחט - "אני מקווה שהכמות תרד משנה לשנה יותר ושיהיה אפס תקלות ושהתושבים יקבלו מענה מהמחלקות ושרמי באמת יהיה הכתובת האחרונה, יישר כוח על העבודה

ליאת שוחט אור יהודה
צילום ארכיון - ליאת שוחט ומבקר העירייה

16 תלונות של תושבים כנגד מחלקות ואגפי עיריית אור יהודה, התקבלו במשרדו של המבקר רמי בן סעדון, מראשית 2016 ועד סיכום שנת הפעילות, מהן ענו להגדרה תלונה כמוגדר בחוק.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הדוח כולל סקירה, תחומי טיפול של הממונה וכן נתונים על התלונות שהתקבלו ותיאור הטיפול במבחר תלונות מיצג . הדוח מתייחס לתלונות שטופלו ע”י הממונה עפ”י החוק, ואינו כולל פניות רבות נוספות אשר לא ענו להגדרה הנדרשת או פניות אשר אין לבררן או אשר המתלונן לא מיצה את הטיפול מול גורמי העירייה .

לקריאת הדוח המלא

מעיון בדוח עולה כי כ-% 50 מהתלונות שטופלו בתקופה הנדונה נמצאו כמוצדקות או כמוצדקות חלקית. מבין התלונות המוצדקות בנושאים של מחלקת החנייה החזר תשלומים בגין זכאות להנחה בצהרונים – מתנ”ס , תביעה עירונית ופיקוח עירוני.

מבקר העירייה סקר בפני חברי מועצת העיר את הנתונים מתוך הדוח, בישיבת המועצה בתחילת יוני 2017, חבר המועצה עופר בוזי, מי שהיה סגן ראש העיר בעבר העיר  זה ממוצע תלונות בשנים האחרונות? זה נראה מעט מאוד, שזה מעולה וזה יכול לנבוע מכך שהמערכת מתפקדת מעולה, או כתוצאה מכך שלא יודעים שהערוץ הזה קיים . אני חושב שאזרח שמתלונן ומקבל תשובה, זה הופך את המערכת ליותר אנושית ומקשיבה. זה נראה לי יחסית מעט תלונות לארגון כל כך גדול. איך עושים את האיזון ?

רמי בן סעדון – בעיריית אור יהודה התחילו לטפל בזה לפני 5 שנים, מאז שמוניתי. במהלך השנים התלונות נעות בין – 18 20 לבין 30 תלונות כ, שפניות יש יותר, אבל אני לא מטפל בפניות, אלא רק בתלונות. גם אלי מגיעות פניות שהן לא תלונה ולא עונות להגדרה שהמחוקק קבע מהי תלונה. אגב, לכל פניה יש תגובה בכתב . אני מסכים איתך שטיפול בתלונות ציבור יכול לחזק את האמון בין התושב לבין הנהלת הרשות שלו . לכן אני רואה את החשיבות בתפקיד הזה ולא משנה מה תוצאת הבירור, גם אם הוא צודק וגם אם לאו. עצם העובדה שתושב רואה שהפניה שלו טופלה, הוא קיבל מענה ואפילו מפורסמת באינטרנט, אני חושב שזה כלי מאוד חשוב.

ראש העיר סיכמה את הדיון במועצת העיר והודתה לרמי בן סעדון על עבודתו. ליאת שוחט – אני מקווה שהכמות תרד משנה לשנה יותר ושיהיה אפס תקלות ושהתושבים יקבלו מענה מהמחלקות ושרמי באמת יהיה הכתובת האחרונה, יישר כוח על העבודה, תודה רבה .

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות