יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / חדשות חמות / שבתרבות סוערת ביהוד-מונוסון; יעלון: “יש זכות להורות גם לנשים וגם לגברים”

שבתרבות סוערת ביהוד-מונוסון; יעלון: “יש זכות להורות גם לנשים וגם לגברים”

שר הביטחון לשעבר משה (בוגי) יעלון התארח הבוקר (ש') באירוע שבתרבות ביהוד-מונוסון בהנחייתו של אבי בטלהיים ובהשתתפותם של למעלה מ- 300 אורחים ואורחות שפקדו את בית התרבות בעיר, ״צריך להחזיר את ערך השיוויון לחוק ברוח מגילת העצמאות.

שבתרבות ביהוד מונוסון. תוכן מקודם
שבתרבות ביהוד מונוסון. תוכן מקודם
כל עוד זה לא יתוקן זה עוול עצום לבני המיעוטים וגם לעצמנו״, ציין שר הביטחון לשעבר בעניין חוק הלאום והוסיף: ״יש פה תהליך הקצנה, כשאני מסתכל על הקואליציה, חצינו את הקו בין לאומי ללאומני. מוציאים את בני המיעוטים מחוץ לאוהל, זה מסוכן. גם בנושא הפונדקאות, לא סתם יש ביהדות הלכה, אנחנו צריכים לתת מענה לצרכי הדור. אנחנו כבר לא סוקלים אנשים. יש זכות להורות גם לנשים וגם לגברים״.
שבתרבות ביהוד מונוסון
שבתרבות ביהוד מונוסון

עוד דיבר הרמטכ”ל לשעבר על ההתחממות הביטחונית: ״יש פה הסלמה שלצערי לא נתנו לה מענה מיד. כשאין לך אמצעי להשמיד כל רקטה, כל עפיפון או כל בלון תבערה, אתה חייב להפעיל את הנבוט באופן אפקטיבי ושקול כדי שהצד השני יבין שיש לזה מחיר. ברגע שהם ראו שאצלנו אמרו לא נורא שהשדות נשרפים,  הם הפכו את מה שהתחיל כיוזמה מקומית ליכולת מבצעית. היינו חייבים לגבות מהם מחיר כבר מזמן. כרגע הכרחי לשקם את ההרתעה שהצד השני יבין: לא עפיפונים, לא רקטות, לא בלונים, לא  צלפים ולא שום איום. זה ניתן, זה בכוחנו. צריך לעשות זאת בתבונה״

שבתרבות ביהוד מונוסון
שבתרבות ביהוד מונוסון

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


נושא נוסף אליו התייחס יעלון הוא חקירות ראש הממשלה נתניהו: ״חקירות נתניהו הן נושא כאוב ביותר שמשפיע גם על קבלת ההחלטות, שנובעות רק מהישרדות פוליטית. אנחנו משלמים על כך מחירים כבדים. הגיע הזמן שיהיה פה ראש ממשלה שאין על מה לחקור אותו. דוגמא אישית זה דבר בסיסי במנהיגות, שאתה לומד אותו עוד כמפקד כיתה״. כשנשאל על פרשת 3000 ציין יעלון כי: ״לא יכול להיות שנתניהו לא מעורב! לא הכל פלילי! כל סביבתו חשודה, והוא לא מעורב!? או שבחר אנשים מושחתים, או שהשחית אותם. אנחנו משלמים מחירים על כך שמישהו פה חצה קווים ועכשיו עוסק בהשרדות פוליטית כדי לתחזק קואליציה. יש לי הרבה שאלות למערכת אכיפת החוק אך אני סומך עליה ומגבה אותה כל עוד לא הוכח אחרת״.

 

שבתרבות ביהוד מונוסון
שבתרבות ביהוד מונוסון

מלבד יעלון השתתף באירוע גם ניצב בדימוס יואב סגלוביץ’ (יש עתיד). אירוע שבתרבות ביהוד-מונוסון מתקיים באופן קבוע בשבת האחרונה של כל חודש בחסות עיריית יהוד-מונוסון בבית התרבות בעיר (רחוב הפנינים 2). האירוע הופק ע”י מחלקת התרבות והאירועים בעירייה בראשותה של לימור גבריאל.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות