יום רביעי , אפריל 17 2024
דף הבית / שר החינוך בתרגיל חירום באור יהודה

שר החינוך בתרגיל חירום באור יהודה

השר נפתלי בנט ומפקד פיקוד העורף אלוף תמיר ידעי הגיעו לבית ספר אהוד מנור כחלק מתרגיל ארצי שהתקיים במוסדות החינוך, וצפו בתרגיל שדימה טיפול בפצועים כתוצאה מנפילת טיל בשטח בית הספר.

עיריית אור יהודה קיימה את תרגיל ההתגוננות הארצי מפני נפילת טילים בהשתתפות שר החינוך, ח”כ נפתלי בנט, מפקד פיקוד העורף, האלוף תמיר ידעי, המשנה למנכ”ל משרד הביטחון, רוני מורנו, סמנכ”ל ומנהל אגף בכיר לביטחון במשרד החינוך, אריה מור ובכירים נוספים במשרד החינוך.

לכתבות נוספות:
תלמידי סעדיה גאון בתחרות הכתיבה הארצית
חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס מגיעה לבקעת אונו

נפתלי בנט באור יהודה

במהלך התרגיל, שנערך בבית ספר אהוד מנור, התקיימה הדמיה של נפילת טיל בשטח בית הספר, כאשר כל גורמי ההצלה השונים נטלו בו חלק והשתתפו בתצוגת תכלית שהתקיימה בהשתתפות התלמידים שלקחו חלק פעיל.
נפתלי בנט באור יהודה

ראש העיר, ליאת שוחט, קידמה את שר החינוך ואמרה לו: “אנו מודעים למצב הביטחוני הרגיש שקיים במדינה, ולכן אנו דואגים להיערך לכל תרחיש אפשרי, וחשוב לנו שהתלמידים שלנו יכירו היטב את כללי ההתגוננות. אנו משקיעים בחינוך משאבים רבים, אבל שמים דגש לצד קידום המצוינות גם ערכים חשובים שבין האדם לחברו וכיבוד האחר. אני שמחה שבהזדמנות הזו אתה נחשף לעשייה החינוכית העשירה המתקיימת בבית ספר אהוד מנור, שכמוהו גם בבתי ספר אחרים בעיר אנו מטפחים ומקדמים”.
נפתלי בנט באור יהודה

במהלך התרגיל אמר שר החינוך המשמש גם כחבר בקבינט המדיני-ביטחוני, נפתלי בנט: “רמת הסיכון כלפי מדינת ישראל גברה, ולכן אם חלילה תפרוץ מערכה, התחזית היא שהעורף הישראלי ייפגע בהיקפים שלא הכרנו בעבר. אנחנו נעשה הכול כדי לדחות מלחמה, אבל זה לא תמיד תלוי בנו. המפתח להתמודדות הוא אחריות אזרחית. ישראל חזקה יותר מכל אויבותיה גם יחד ואנו נעשה הכול כדי לעזור לאזרחים, אבל אין תחליף לאוכלוסייה שעוזרת ויוזמת. יש לנו את המדינה החזקה ביותר במזרח התיכון בזכות התושייה והעוצמה שלנו כאזרחים”.
שר החינוך נפתלי בנט בתרגיל חירום באור יהודה

מיד עם הישמע האזעקה, יצאו התלמידים למרחבים המוגנים וקיימו פעילויות הפגתיות. השר בנט ושוחט הסתובבו במספר מוקדים, שוחחו עם התלמידים, ובעיקר התעניינו לגבי האופן שבו הם נערכו לתרגיל. מיד לאחר מכן, יצאו כולם אל רחבת בית הספר כדי לצפות באופן שבו מטפלים כוחות ההצלה במצב של נפילת טיל, והתקיימה הדמייה שבה הם נדרשו לטפל בתלמידים פצועים.
שר החינוך נפתלי בנט בתרגיל חירום באור יהודה

ראשונים הסתערו אל המתחם אנשי השיטור ויחידת סע”ר (סיוע עצמי ראשוני) של העירייה, שהם גם הגוף הראשון שייתן מענה בשעת חירום, במיוחד במצב לחימה כולל. בהמשך הגיעו אנשי מד”א, כב”א ופיקוד העורף. בסיומו של התרגיל נערכה התכנסות לסיכום בהובלת קב”טית מחוז ת”א במשרד החינוך, קרן וייס, שהכתירה את עבודת העירייה, בית הספר וגורמי ההצלה השונים בהצלחה, והדגישה את שביעות רצונו של השר מתפקודם של כלל הגורמים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות