יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות קריית אונו / תוצאות זה לא הכל: קריית אונו הפגינה ספורטיביות

תוצאות זה לא הכל: קריית אונו הפגינה ספורטיביות

הקבוצות הצעירות במועדון נלחמו עד הדקה ה-90 למרות שלא נשאר להן הרבה על מה לשחק. הגדילה לעשות קבוצת הנוער שנתנה פייט לקבוצות הצמרת במאבן על העלייה לליגה הלאומית

עונת הכדורגל הסתיימה זה עתה. קבוצות מחלקת הנוער של הפועל קריית אונו לא השכילו לרשום הישגים בולטים ולרוב אף נאבקו בחלק התחתון של הטבלה בליגות השונות. עם זאת, ראויה לציון רוח הספורט וההגינות בקבוצות שלא הרימו ידיים ונלחמו עד הסוף, תופעה לא שכיחה בנוף הכדורגל בישראל.

 


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


קבוצת הנוער של קריית אונו שרדה עונה נוספת בליגה ארצית דרום ממש במחזורי הסיום, לאחר שחרב הירידה הייתה תלויה של צווארה במשך מחזורים רבים. אלי מיכאלי וקבוצתו. קריית אונו גברה על העולה ללאומית, הפועל הוד השרון מחזור אחד לסיום 1:3. שני כוכבי הקבוצה בלטו, כאשר ירין חממה, מלך השערים הבקיע צמד ומידן בר כליפא הוסיף שער נוסף. במחזור האחרון נכנעה קבוצתו של מיכאלי 1:0 לעולה השנייה, הפועל הרצליה, אך עשתה לה צרות רבות במהלך 90 הדקות האחרונות של העונה.

לכתבות נוספות:
לוחם מקריית אונו – סיכל פיגוע בישראל
40 זוגות צעירים מקריית אונו זכו בדירות מוזלות

פייסבוק הפועל עירוני קריית אונו
פייסבוק הפועל עירוני קריית אונו

 

קבוצת נערים ב’ ניצחה את בית”ר ר”ג 0:2 במחזור האחרון ומנעה ממנה עלייה לליגה הארצית. הקבוצה שסיימה במקום ה-7 במחוז מרכז נהנתה מ-16 שערים של מלך שעריה העונה, אופיר שמש. בשבוע החולף חולקו גביעי הוקרה למצטיינים בקבוצות השונות במחלקת הנוער. עומר חרפק ונאור פנחס מקבוצת הנוער זכו להניף גביעים. יערי בוכניק, ליאל טובול ויואב שפיז מקבוצת נערים א’ זכו להישג דומה. אופיר שמש ויואב בקר הוכרזו כמצטיינים בקרב קבוצת נערים ב’. אלעד פילוסוף ועמוס ממו מנערים ג’ דן זכו אף הם לצד עידו מדוויל ואופק אביב מנערים ג’ מרכז.

פייסבוק הפועל עירוני קריית אונו
פייסבוק הפועל עירוני קריית אונו

 

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער בקריית אונו, מנחם צמח, סיכם: “הייתה עונה לא פשוטה, אך קבוצת הנוער ונערים אני שרדו ולא ירדו ליגה. עשינו סיבוב שני מדהים בנוער, אם היינו פותחים ככה את העונה יכולנו לעלות ליגה. קבוצת נערים ב’ ניצחה את בית”ר ר”ג ומנעה ממנה העפלה”. המנהל המקצועי דיבר על המטרות של המחלקה: “מכוונים לעלות ליגה עם הנוער, בנערים א’ ארצית להישאר בליגה ובנערים ב’ לעלות. שאר הקבוצות משחקות בלי עליות וירידות ואין לחץ, שם המטרה היא לקדם ולשפר את הילדים ולשמור על מסגרת חינוכית ומקצועית במסגרת 13 קבוצות”.

לסיום, בחר צמח להודות למאמנים ולמנהלים על עבודתם המסורה לאורך השנה וכן למנהל מחלקת הספורט, ישראל שצ’וצ’ינסקי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סיוע באיתור נעדר. צילום: דוברות המשטרה

סיוע באיתור נעדר: מי ראה את אורן לב בן 37 מקריית אונו

תפריט נגישות