יום שלישי , מרץ 19 2024
דף הבית / הצלילים של איטליה בדרך אלינו

הצלילים של איטליה בדרך אלינו

סטפאנו בולאני, מחשובי פסנתרני הג'אז באירופה בעשור האחרון, יגיע לשתי הופעות בישראל. המבקרת המוזיקלית של אונו ניוז, נטלי פורטי, תפסה אותו לשיחה קצרה

סטפאנו בולאני צילום Valentina Cenni
סטפאנו בולאני צילום Valentina Cenni

אם אתם אוהבים נגנים איטלקיים ואת סשה ארגוב – אתם לא תרצו להחמיץ את סטפאנו בולאני, מחשובי פסנתרני הג’אז באירופה בעשור האחרון, שיגיע לשתי הופעות בישראל.
בולאני, ששיתף פעולה עם ענקי מוזיקה מתחומים רבים, בהם אנדראה בוצ’לי, קייטנו וולוזו, פט מת’יני, צ’יק קוריאה,רישאר גלייאנו ועוד רבים וטובים, מנהל רומן עם קהל חובבי המוזיקה בישראל ואף הוציא לאור באוגוסט האחרון אלבום עיבודי ג’אז ללחנים הגדולים של סשה ארגוב, את האלבום ניתן לרכוש בזמן ההופעות.
בהופעות במרכז ענב לתרבות ינגן מלבד ביצועים לשירי סשה ארגוב בולאני יבצע את הלחנים הגדולים של ג’ורג’ גרשווין וייתן פרשנות מרתקת לקלאסיקות מברזיל.
שאלתי את בולאני המתגורר כיום ברומא כיצד התוודע לעבודתו של סשה ארגוב ומה גרם לו להתאהב בפרויקט הזה.
“לפני כמה שנים פנה אלי המפיק ניצן קרמר והציג בפניי את עבודתו של המלחין הישראלי סשה ארגוב”, אמר בולאני בשיחת סקייפ מאיטליה. “הוא הציע שאקים להקה במיוחד כדי לבצע את שיריו. תוך כדי שהאזנתי למוזיקה שלו גיליתי שהיא מאוד מעניינת וגם הקומפוזיציה עצמה. היא מאוד הרמונית”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לדבריו, “לפני כן לא הכרתי את האיש או את המוזיקה שלו, אבל גיליתי שהוא יצר הרבה מאוד מוזיקה שמעניין ואשפר לעבוד איתה. המוזיקה עצמה לא קשורה למוזיקת ג’אז, אלא שואבת השראה ממוזיקה רוסית”.
בסך הכל הגיע סטאפנו לישראל שמונה פעמים וזוהי הופעתו התשיעית בישראל.

מה אתה יודע על ישראל?

“אני חושב שיש לכם בישראל סצנת מוזיקה טובה ומפותחת. אני מכיר המון נגני ג’אז צעירים כמו ענת כהן ועומרי מור שהוא מוכשר ביותר”.

ההופעות של בולאני יתקיימו ב-22 וב-23 באוקטובר באולם מרכז ענב לתרבות, שלמה אבן גבירול 71 תל אביב.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק

פועל נפל מגובה במהלך עבודתו באתר בנייה ביהוד ונפצע בינוני

תפריט נגישות