יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / 87.5 מיליון שח יקבלו הרשויות סביב נתב”ג

87.5 מיליון שח יקבלו הרשויות סביב נתב”ג

ועדת הכנסת אישרה אמש את הפיצוי שיקבלו הרשויות סביב נמל התעופה בן גוריון בעקבות הפטור מארנונה שניתן לרשות שדות התעופה מאז הקמתו.

נתבג

המאבק של פורום ראשי הרשויות עוטפות נמל התעופה בן גוריון מתחיל לשאת פירות – ועדת הכספים של הכנסת אישרה פיצוי של 52.5 מיליון שח, אותם יקבלו הערים סביב נתב”ג בשנתיים הראשונות, לאחר מכן 35 מיליון שח.
לכתבות נוספות –
מחאת ראשי הרשויות
שביתת מחאה בנתב”ג


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ליאת שוחט

ליאת שוחט, ראש עיריית אור יהודה ויוזמת פורום ראשי הרשויות – “אחרי 70 שנה של עוול מתמשך, אפשר לברך כמעט על המוגמר. אמש אישרה ועדת הכספים של הכנסת פיצוי על הפטור מהארנונה שניתן לנמל התעופה בן גוריון מאז הקמתו. רשויות עוטף נתב״ג יקבלו בשנתיים הראשונות 52.5 מיליון ₪ לכל הפחות ולאחר מכן, 35 מיליון ₪ לכל הפחות. אלו סכומים משמעותיים בכל קנה מידה והם הגיעו כתוצאה מהמאבק העיקש אשר ניהלנו אל מול רש״ת ומשרדי הממשלה.
אין ספק שהסכום אינו מכסה את הנזק העצוק שנגרם לנו במהלך השנים כתוצאה מהסמיכות לנתב״ג, אך אני מאמינה שזהו הצעד ראשון בדרך לתיקון העוול. הכספים הללו יושקעו בפיתוח העיר ובשכונות הוותיקות. אני רוצה להודות לשר האוצר, משה כחלון, לשר הפנים, אריה מכלוף דרעי, ליו”ר ועדת הכספים, ח״כ משה גפני ולחברי הכנסת דוד ביטן, דודי אמסלם, מיקי לוי ומיקי רוזנטל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

3 תגובות

  1. כל הכבוד וברכות לליאת שוחט ראש עיירית אור יהודה כולי תקווה תשתמשי בכסף לשנות את פניה של אור יהודה ונשקם את הבניניים הישנים נוכל להשקיע בבחינוך ספורט.

  2. לא יגידו תודה על אלפי מועסקים שתלויים בהצלחת נתב”ג. לא יודו בבניה חריגה לתוך שטחי הרעש שמגבילים את התפתחות השדה. שטחיות ופופוליזם ישראלי דוחה שכל כך מאפיין את השלטון המקומי (במקרה הטוב) . תמשיכו להחליש את נתבג, תשארו עם מנחת מגידו. ותיירות נחשלת.

  3. לא יודו לנתבג על אלפי מקומות עבודה ופרנסה מכובדת. לא יבקשו סליחה על בניה צפופה בתוך פרפילי הרעש. כל כך אופייני לשטחיות והפופוליזם של הישראלי המצוי, ובפרט בשלטון המקומי. בושה!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות