יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות חמות / הפנצ’ריות המומלצות בבקעת אונו לשנת 2024

הפנצ’ריות המומלצות בבקעת אונו לשנת 2024

כמעט כל נהג לוקח בחשבון שיתכנו עיכובים בשעת הנסיעה, בעיקר בשל פקקים אבל קורה שהתפנצ'רתם. מה עושים אז? בדקנו עבורכם באזור קריית אונו, את המקומות שיתקנו עבורכם את הגלגל, בכדי שתוכלו להמשיך ליעד שלכם בבטחה.

ממש לא משנה אם קוראים לזה פנצ’ר או תקר בצמיג, זה מבאס ומתסכל באותה המידה. זה תמיד תופס אותנו לא מוכנים. אז מה עושים, ראשית לוודא תמיד כי ברכב יש גלגל נוסף, תקין. שנית להגיע הכי מהר שניתן לפנצ’רייה הקרובה לבדוק את שאר צמיגי הרכב. אגב, לא רצוי לחכות עד לפיצוץ בגלגל, מומלץ לפחות אחת לשנה להגיע אל אנשי הצמיגים לבדוק את תקינותם ובטיחותם.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מצאנו לכם את הפנצ’ריות המומלצות בבקעת אונו.

פנצ’ריית אבו אחמד ובניו

בקרוב מאד החורף יגיעו לסיומו ואות הפתיחה לעונת האביב והקיץ יגיע, לכן זה הזמן לבצע בדיקת צמיגים שגרתית לרכב שלכם על מנת לבדוק את בלאי הצמיגים ולבחון האם הם מספיק חזקים ותקינים על מנת לעבור את העונה החמה, שנחשבת לעונה הקשה ביותר של צמיגי הרכב.

אז מה עשינו? יצאנו לשטח וחיפשנו את הפנצ’ריות הטובות ביותר בבקעת אונו. מהר מאד הגענו לפנצ’ריית אבו אחמד, בבעלותו של מוחמד אבו אחמד, הפועלת כבר שמונה עשרה שנה. עבור הפנצ’רייה מדובר בדור שלישי בענף הצמיגים שנוסד באופן רשמי בשנת 1972.

ניגשנו לבדיקת צמיגים במקום והבנו מיד כי עבור כל רכב בדיקה שכזאת היא חובה, בעיקר לפני חילופי עונות כאשר האקלים משתנה והכביש הופך למסוכן. בין אם בחורף, בו הגשמים הראשונים מביאים איתם סכנות בכבישי המדינה (בעיקר לאור העובדה שהתשתיות יחסית ישנות עם סדקים עמוקים והמון שכבות של שמן שהצטברו לאורך חודשים רבים).

מצד שני, חשוב לדעת כי בתקופת הקיץ ישנם דיווחים על כמות גדולה מאד של צמיגים שרופים וקרועים שמתפוצצים באמצע נסיעה ויכולים לגרום לתאונה, לכן אנו ממליצים לכם להגיע לבדיקה שגרתית על מנת להימנע מבעיות בעתיד.

צמיגי אבו אחמד ובניו, פנצ'ריה בתל אביב. צילום באדיבות המקום
צמיגי אבו אחמד ובניו, פנצ’ריה ומרפדיה. צילום באדיבות המקום

פנצ’ריית אבו אחמד מציעה מגוון שירותים רחב הכולל: צמיגים, ג’נטים, פנצ’רים, מצברים, נורות ועוד, כאשר בין מותגי הצמיגים תוכלו למצוא את קונטיננטל, מישלן, דנלופ, ועוד, במחירים אטרקטיביים.

אז רגע לפני שאתם ניגשים לבדוק את הנושא, עוד חשוב לדעת כי החלפת צמיג אינה קשורה לגיל שלו, אלא לבלאי הצמיג שנובע מכמה סיבות כמו מספר הקילומטראז’, משקל הרכב, התשתיות שעליהם נוסע הרכב ואופי הנהיגה של בעל הרכב או מי מטעמו שינהג עליו.

אם לא די בכך, בפנצ’ריית אבו אחמד תוכלו למצוא גם מרפדיה לרכב שלכם .אבו אחמד ואנשי הצוות שלו מציעים ריפודים חדשים המותקנים ברכב ומעניקים חיים חדשים ונוחות מרבית לכלל הנוסעים. כמו כן, ידוע כי ריפודים חדשים המותקנים ברכב מעניקים לו חיים חדשים זאת לצד נוחות מירבית לנוסעי הרכב.

צמיגי אבו אחמד ובניו, פנצ'ריה בתל אביב. צילום באדיבות המקום
צמיגי אבו אחמד ובניו, פנצ’ריה ומרפדיה. צילום באדיבות המקום

השירותים המגוונים של פנצ’ריית אבו אחמד כוללים: ריפוד גגות רכב פנימיים כולל גגות פנורמיים, פיתוח ושינוי מושבים אורטופדיים, כיסויים למושבי הרכב בהתאמה אישית, התקנת ידיות/מסעד יד, ריפוד מושבים מעור, תיקון ריפודי עור, צביעת ריפודי עור, ריפוד מחדש של דלתות הרכב וכדומה.

העובדה כי אבו אחמד וצוותו דואגים לשירות ויחס אישי לפי צרכי הלקוח העניקה לו נקודות זכות רבות בבדיקה שלנו – כל רכב שמגיע למקום זוכה למירב הזמן והמאמצים על מנת להגיע לתוצאות המרשימות ביותר.

כתובת: הר ציון 76, תל אביב, לניווט לחצו כאן 

לביקור בדף הפייסבוק לחצו כאן

המקום פתוח גם בשבת.

לפרטים נוספים ניתן לצלצל ל 052-5542341 , 050-6510016

 

צמיגי המהיר יהוד –  פנצ’רייה ביהוד

צמיגי יהוד - פנצ'רייה ביהוד

 

אין דבר יותר מתסכל מאשר להיכנס לרכב ולהתניע , להתחיל לנסוע ולגלות פתאום, שיש לך פנצ’ר בגלגל… מה עושים ?! למי פונים?! יש לנו המלצה מצוינת עבורכם, לא להתייאש, תרימו טלפון  לצוות החילוץ של הפנצ’רייה ביהוד ‘צמיגי המהיר יהוד’. הם מגיעים במהירות, מתקנים ביעילות, כך שתוכלו עדיין להגיע למקום העבודה לפגישה בזמן.

“נהגים לרוב לא מבינים שהחלק הכי משמעותי ברכב הינו הצמיגים!  במידה ולא שומרים על תקינותם, לא ניתן לשמור על נסיעה בטוחה ועל אחיזה טובה של הרכב על הכביש”, כך אומרים בעלי הפנצ’רייה ביהוד, ‘צמיגי המהיר יהוד’, הממוקמים בכיכר הכניסה לעיר, במתחם הצמוד לתחנת הדלק.

צמיגי יהוד - פנצ'רייה ביהוד

את הפנצ’ריה מפעילים צמד האחים הצעירים לבית פלד, קובי ושקד, שגדלו מגיל אפס בסביבת צמיגים, פשוט בגלל העובדה שנולדו למשפחה שעוסקת בתחום תיקון תקרים. השניים הם כבר הדור השלישי לעסק שסוגר כבר 50 שנות תיקון פנצ’רים!

הפנצ’רייה ביהוד, קיימת כבר כשנתיים, ואנו מפעילים פנצ’רייה נוספת בלוד. קהל היעד שלנו מגוון, מתושבי כל בקעת אונו והסביבה, שזקוקים לתיקון /החלפת צמיגים ועד לחברות  ליסינג ואפילו עובדי התעשייה האווירית, שכל צי הרכבים שלה, מקבל באמצעותנו תחזוקה שוטפת בכל מה שקשור לצמיגים, כולל טיפול בחיישני אויר (TPMS)”.

כמקצוענים בתחום, מה הטיפ הכי חשוב לשמירה על איכות הצמיגים?!

“אנו ממליצים לבדוק’ לפחות אחת לחודש’ את לחץ האוויר בצמיגי הרכב. אצלנו בפנצ’רייה ביהוד, אנו מבצעים זאת ללא עלות -בחינם! טיפ נוסף ומשמעותי, אם אתם מרבים לנסוע בכבישים, מומלץ להחליף את הצמיגים אחת ל50 אלף ק”מ או בכל שלוש שנים, מה שבא קודם”.

למה הנכם הכי מתחברים בעבודתכם?

“לדעתנו, יש תמיד מה ללמוד בתחום ואיך להתחדש, זה מה שאנו הכי אוהבים בעבודה שלנו. יש לקוחות שמבקשים להתייעץ איתנו לגבי סוג הצמיגים שהכי מתאימים לרכב שלהם, ואנו עושים זאת בשמחה. בגדול, לכל רכב מתאימים צמיג לפי דרישות היצרן , אבל אישית אנו ממליצים על צמיגי מישלין, שלדעתנו הכי אמינים בשטח”.

צמיגי יהוד - פנצ'רייה ביהוד

לפרטים: צמיגי המהיר יהוד
מתמחים בתיקון תקרים, איזון גלגלים, מכירת ג’אנטים, מכירת צמיגים, חילוצי דרך, החלפת פנצ’ר בדרכים.
בין השעות: 7:00-19:00

רחוב אלטלף 3, יהוד

052-790-7537

פנצ’ריית האור 

יש נהגים שדואגים לרכב שלהם, בכל מה שקשור לנראות, ניקיון  או שיהיה הדגם החדיש ביותר, אבל לא תמיד דואגים לכל מה שקשור לבטיחות הנסיעה. אם אתם מעוניינים להימנע מהתפוצצות גלגל, באמצע הנסיעה, שעלול לגרום לתאונה מסוכנת, כדאי שתבדקו תקופתית את תקינות הצמיגים ברכב .

חיפשנו עבורכם מומחה בתיקון פנצ’רים, באזור בקעת  אונו, בכדי לקבל תובנות, מה ניתן לעשות בכדי להגן על הצמיגים ובכך להימנע מתאונות אפשריות. בפנצ’ריית האור, במתחם תחנת הדלק ברחוב אלוף שדה בגבעתיים, (צמודה לפיצה דומינוס ) כבר רכשו ניסיון בתיקון אלפי צמיגים, ויש להם כמה טיפים מעולים לחלוק עם כל הנהגים.

“יש לנו ניסיון רב בתיקון פנצ’רים גם של נהגים תושבי בקעת אונו. הפלוס הגדול אצלנו- אנו לא רק מתקנים צמיגים , אלא  גם בודקים את תקינותם ובמידה והתגלו כבלויים, ניתן לרכוש אצלנו צמיגים מחברות מובילות וידועות, ואנו נתקין אותם מידיית.

מה הפעולות הנדרשות לשמור על אורך מקסימלי של חיי הצמיג?

“אחת לחודש בערך, כדאי ומומלץ לבצע בדיקת  לחץ אויר, ולא למלא אויר כך סתם, בתחנת דלק. את השירות הזה אנו מעניקים כאן בחינם. בתקופת החורף כשהכבישים חלקלקים, יש לבצע בדיקות חורף תקופתיות, ולמי שלא הספיק אפשר גם עתה .

המלצה שלנו – יש להעביר את הצמיגים הקדמיים לאחור, אחרי כל 15 אלף קילומטר, כי הקדמיים עובדים יותר קשה. אם התפנצ’רתם באמצע הנסיעה והחלפתם לגלגל חלופי (ספייר) יש להגיע כמה שיותר אלינו לפנצ’ריית האור , תיקון פנצ’רים בבקעת אונו ולתקן את הפנצ’ר. ברוב הרכבים הגלגל החלופי הוא קטן יותר ואין זה  מומלץ לנסוע עמו למרחקים.

קיים חומר בשם: ‘אנטי פנצ’ר’ המגיע במיכל קטן כתרסיס. כדאי מאוד לרכוש מראש שיהיה ברכב בשעת תקלה. אנו ממליצים גם לרכוש קומפרסור קטן שבאמצעותו ניתן לנפח מידית אויר בגלגלים. יש לבצע איזון גלגלים ממוחשב בכדי שלא יהיו רעידות בהגה.
יש לזכור – לוקח רק כמה רגעים לתקן פנצ’ר, אבל חוסכים חיים שלמים!
מוזמנים להגיע אלינו לפנצ’ריית האור- תיקון פנצ’רים בבקעת אונו

הפנצ'ריות המומלצות בבקעת אונו

לפרטים:
פנצ’ריית האור, אלוף שדה 15 בתוך תחנת הדלק
טלפון: 054-7856667  
03-5730055
שעות הפעילות: מראשון – חמישי מ- 7:00 עד 17:30
בשישי: מ7:00 עד 15:00

 

צמיגי פרונט יוסף – אור יהודה

צמיגי פרונט יוסף יבוא ושיווק, הינו מתחם רכב ותיק, העוסק בתחומים רבים כמו : יבוא ,מכירה והתקנת צמיגים מהחברות המובילות. בנוסף מתקנים כאן  פנצ’רים- תקרים, עורכים איזון גלגלים ממוחשב המדמה נסיעה. כחלק  משירות סטנדרטי מבצעים כאן בדיקת פרונט ממוחשבת בכל מקרה של החלפת צמיגים .

פנצ'ריות באור יהודה

שירות נוסף-  שירותי חילוץ דרך ושינוע הרכב מהבית/ העבודה וקבלתו לאחר התיקון ממקום האיסוף.

הפנצ’רייה וכיוון פרונט יוסף, נמצאים בתוך מתחם שירות לרכב, הסמוך למשטרת מסובים, על הכביש הראשי המקשר בין צומת סביון לבין צומת מסובים. במקום, חדר המתנה מודרני עם פינת קפה.

לפרטיםדרך לוד 5‏, אור יהודה.

 

פנצ’ריית צמיגי גיורא – אור יהודה

כאן מבצעים תיקון ומכירת צמיגים. מבצעים  בנוסף גם שירות חילוץ, במידה וחטפתם פנצ’ר בגלגל ואתם תקועים אי שם בכביש.
על פי חוות הדעת ברשת, מדובר במקום שירותי ועבודה מהירה, במחירים סבירים. הפלוס הגדול- שעות הפתיחה הן עד 19:30.

פנצ'ריות באור יהודה
פנצ’ריות באור יהודה

לפרטים:
היוזמים 13, אור יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

משתלת קקטוס סביון. צילום באדיבות המקום

המשתלה החדשה בסביון: “משתלת קקטוס” במבצעי פתיחה ומתנות לחג

תפריט נגישות