יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / קניון עזריאלי אאוטלט אור יהודה / פופ-אפ בקניון עזריאלי אור יהודה

פופ-אפ בקניון עזריאלי אור יהודה

דיסקרט עודפים- בקומה התחתונה של קניון עזריאלי באור יהודה, היא חנות 'פופ-אפ' בהגדרתה, שהוקמה  תוך פרק זמן קצר- לפרק זמן מוגדר, רק עד סוף חודש יוני, ובהתראה קצרה. (במקום חנות הוניגמן) המונח 'פופ', מדגיש את הזמניות, את הקפיצה הארעי ומי יודע בעוד חודש ימכרו כאן כבר סחורה אחרת.

עזריאלי פופ אפ דיסקרט
עזריאלי פופ אפ דיסקרט

אז ממש לא משנה מה הגודל של החנות, כן משנה שיש כאן המון סחורה על הקולבים שכולה מוצעת במחירים אטרקטיביים, כי הכל זול כאן ומשתלם מאוד. והפעם- עודפים של  אופנת ‘דיסקרט’ מבגדים ועד תיקים אופנתיים, כולל אביזרי אופנה.  כל החנות מ9.90 שקל ועד 49.90 שקל. רוצים דוגמאות? קיר שלם של תיקים צבעוניים משגעים, בצבעי פסטל אבל לא רק.. ובכל הגדלים – רק 49.90 .

עזריאלי פופ אפ דיסקרט
עזריאלי פופ אפ דיסקרט

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הכי זולות בחנות הן- הגופיות פחות מ- 10 שקל, ועל הקולבים ים של בגדים, צבעוניים וגם בשחור לבן, ויש גם במידות שפויות..כובעי קש, ג’ינסים אפילו גרביונים קיציים למראה חטוב של הרגלים. רק 19.90 שקל. קהל הלקוחות במקום מעיד שהפופ אפ עובד, והלקוחות יוצאות עם שקיות מלאות, במחיר של בגד אחד, לעומת חנויות אחרות.

אז למה אתן מחכות? בסוף יוני- החנות נסגרת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 15.01.49

דליפת גז במיכלית סמוך למסעדה מוכרת באור יהודה

תפריט נגישות