יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / תביעה של 2.5 מיליון שח – בני זוג מקריית אונו תובעים את האחיין

תביעה של 2.5 מיליון שח – בני זוג מקריית אונו תובעים את האחיין

שני בני זוג, מליונרים, מקריית אונו תבעו 2.5 מיליון שח מבן משפחתם פיצויים על פגיעה בשמם הטוב בעקבות סכסוך משפחתי. באחד הפעמים נשלח מכתב מזויף לאגף הרווחה שטען כי הם מתעללים בילדהם. במקרה אחר, מספר הטלפון שלהם נשלח לאתרי הכרויות

תביעת לשון הרע זוג מקריית אונו

בית המשפט השלום בתל אביב הכריע בסכסוך משפחתי שהגיע לתהומות של נקמנות והשפלה – בן המשפחה יישלם בני הזוג האמידים מקריית אונו, פיצויים על סך של 180 אלף שח.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


וואטסאפ קרית אונו


בני הזוג
שתבעו את האחיין, תושבי קריית אונו (מטעמי צנעת הפרט לא יפורסמו פרטים מזהים) נשואים 40 שנה, מבוססים מאוד כלכלית, הבעל חבר בבורסת היהלומים. הנתבע הוא האחיין שלהם. אביו, הוא אחיה של התובעת.

במשך שנים ארוכות היה קיים סכסוך חריף ביותר בין אבי הנתבע ולבין התובעת, בקשר לטיפול באמם. לטענת הנתבע, במסגרת סכסוך זה, הגישו התובעת ואחיותיה בחודש אוקטובר 2010 , תלונה בפני רשויות הרווחה בעיריית פ”ת, על כך שאבי הנתבע מזניח את אמם ונוהג כלפיה באלימות. התובעת עצמה טוענת כי אבי הנתבע “כלא” את אמם במשך 17 שנים בדירתה (הקטנה) ולא אפשר לה ולאחיותיה או לאחרים לבקר אותה או לטפל בה.

הסכסוך הקשה בין התובעת מקריית אונו לאחיה, המשיכו והחריפו גם אחרי מותה של האם , אז החל מאבק על הירושה. מאבק יצרים קשה מאוד שלווה בהאשמות קשות בין בני המשפחה.

“עקב הסכסוך המשפחתי הנ”ל והדברים שייחסה התובעת לאבי הנתבע במסגרת משפט הירושה שהתקיים, אותם כינה הנתבע “רצח אופי”, לא יכול היה עוד האחיין לעמוד בכך והוא גמל בליבו לפגוע קשה בתובעים”. כך על פי פסק הדין, שנפרש על פני 47 עמודים.

“לטענת התובעים, במהלך התקופה יולי 2010 – אוגוסט 2012, הם הוטרדו בכל שעות היום והלילה בטלפונים. בדיעבד, הסתבר כי הדבר נבע ממודעות שונות שפרסם הנתבע בשמם כביכול באתרי אינטרנט שונים. משלא פסקו הטלפונים, פנו למשטרת ישראל.

“משלא הועיל הדבר ולא נמצא הגורם האחראי, שכרו שירותי חוקר פרטי. בעקבות כך, הסתבר כי האחיין התחזה לבני הזוג ופרסם מודעות שונות בשמם. בנוסף, הנתבע שלח שני מכתבים מקוונים לרשויות הרווחה, שנחזו להיות חתומים, האחד, על ידי בנם של בני הזוג, והשני, על ידי חתנם, בהם כביכול מאשימים את בני הזוג בהזנחת הטיפול בבנם ובנקיטת אלימות קשה כלפיו”.

בנוסף פרסם האחיין את מספר הטלפון של אחותו של אביו, במודעת הכרויות באתר  LOVE ME, שלפיה היא גרושה ומחפשת גברים להיכרות רומנטית. בנוסף פרסם את מספר הטלפון שלהם במודעה לפרסום דירה.

בחודש יוני 2016 החליט בני הזוג לתבוע את האחיין על הפעולות הנקמה שעשה להם. בתביעת ענק של 2.5 מיליון שח תבעו בני הזוג פיצווים על פגיגה בשמם הטוב במספר מקרים, שהחמור מבינהם, משלוח מכתבים למחלקת הרווחה של עירית קרית אונו, הנחזים להיות של בני משפחתם, בהם נרשם כי בני הזוג מזניחים את הטיפול בבנם, שסובל מחלה ונוקטים כלפיו באלימות קשה.

שני ילדיהם של בני הזוג, נפטרו כתוצאה ממחלתם.  בגין כך תובעים התובעים פיצוי של 1,000,000 ₪ בעילה של לשון הרע ופגיעה בפרטיות.

שופט בית המשפט השלום בתל אביב, יאיר דלוגין פרס על פני 47 עמודים את פסק דינו , וקבע כי בני הזוג הגזימו בסכום הפיצויים אותם דרשו וקביל את תביעת בחלקה הקטן וקבע כי האחיין ישלם פיצויים בסך 180,000 על המעשים שגרם לזוג.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות