שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / חדשות חמות / מוכנים לצבא – ”יום צה”ל” בקריית אונו

מוכנים לצבא – ”יום צה”ל” בקריית אונו

השבוע עבר התקיים בתיכון בן צבי בקריית אונו כנס היכרות והכנה לקראת שירות צבאי משמעותי, במעמד ישראל גל, ראש העיר, ורון מלכה, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, ובהשתתפות הנהלת בית הספר, הנהלת אגף החינוך ותלמידי כיתות י"א והוריהם.   

יום צבא בתיכון בן צבי
יום צבא בתיכון בן צבי

בקריית אונו שמים דגש על הנכונות לשירות ומוכנות לצה”ל, דבר המתבטא באחוזי הגיוס שהם מהגבוהים בארץ ובמקום ראשון באחוזי היוצאים לקצונה מקרב תושבי העיר. יום צה”ל נועד להביא לידיעת המועמדים והמועמדות לשירות הביטחון את ההיבטים המנטליים והפיזיים כך שיוכלו להתכונן כראוי לגיוס ולעשות בחירות נבונות לעצמם ולמדינה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


קרית אונו

באמצעות שיתוף הפעולה בין מנהל חברה ונוער במשרד החינוך, משרד הביטחון, צה”ל, הרשות המקומית ובית הספר, ארגן בר-כוכבא כהן, מנהל “מרכז ההכנה לשירות משמעותי” בקריית אונו, יחד עם ציפי רוזנבאום, מנהלת תיכון בן צבי, את הכנס החשוב שלכול אורכו ביטא ערכים כמו נתינה ועשייה חברתית ולאומית.

לתלמידים חיכו עשרות חיילות וחיילים, קצינות וקצינים מיחידות שונות, ביניהן: צנחנים, שריון, יחידות החילוץ של פיקוד העורף, חיל האוויר, חיל הנדסה, חיל הים ועוד. התלמידים הראו התעניינות רבה, שאלו שאלות ואף התנסו במגוון אמצעים שמשמשים את היחידות. בנוסף, נהנו התלמידים מניידת קהילה, וזכו להרצאה מעוררת השראה על כוחה של נחישות ומנהיגות אישית של סגן אלוף ישראל סימן טוב, שנפצע אנושות במבצע צוק איתן, ששיתף את התלמידים בסיפורו האישי על ההחלמה כנגד כל הסיכויים והנחישות שלו לחזור לפקד על ביחידה הצבאית שלו. במהלך האירוע עלו לברך את התלמידים ישראל גל, ראש העיר, רון מלכה, מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך.

רון מלכה חיזק את בני הנוער באומרו שהם “מייצגים את המיטב שבבני הנוער בארץ ונתוניהם מאפשרים להם מבחר רחב של עיסוקים לבחירה שיהפכו את השירות הצבאי שלהם למשמעותי ותורם לחברה.”

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות