יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות חמות / GetMoving – האתר החדש לשירותי הובלות

GetMoving – האתר החדש לשירותי הובלות

עוברים דירה? בשעה טובה, תתחדשו! מחפשים מוביל אמין, כזה שיגיע בדיוק בשעה היעודה שקבעתם, יעביר בשלום את כל הרהיטים, החפצים האישים, ובמיוחד אלו השבירים, לבית החדש, וגם לא 'יקרע' אתכם בתוספות מחיר לא צפויות? מצאנו עבורכם את השירות המושלם

גטמובינג
גטמובינג

מתברר שיש פתרון חדשני יעיל וזול, למציאת שירותי הובלה, קוראים לזה  Getmoving וזה עובד בצורה פשוטה מאוד. נכנסים לאתר, ממלאים מספר פרטים, ומערכת Getmoving תערוך עבורכם את  השוואת מחירי הובלה בזמן אמת, ללא עלות.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לאחר מילוי הפרטים, מובילי  GetMoving   מקבלים את בקשתכם (ללא פרטיכם האישיים) ומציעים לכם מחיר לביצוע ההובלה, וזאת בתוך כשעה בלבד!  תקבלו בין ארבע לשש הצעות ישירות באון ליין ממובילים, שנבדקו היטב על ידי האתר, וקיבלו כבר המלצות מלקוחות קודמים ומרוצים. הצעות המחיר יופיעו על צג המחשב או הטלפון הנייד שלכם. כל שנותר הוא, לבחור במוביל המשתלם ביותר. הפלוס באתר, שיש באפשרותכם לקרוא חוות דעת והמלצות על נותן ההצעה, וניתן לצפות בכל עת בהצעות המחיר שקיבלתם בזמן אמת, באמצעות הקישור לדף ההצעות שקיבלתם לנייד. לאחר בחירת חברת הובלה המתאימה לכם, תקבלו סיכום הזמנה למייל. באתר יעמדו  לשירותכם וילוו  אתכם עד לסיום המושלם של מעבר הדירה או העסק .כמובן שרצוי מאוד לעשות זאת מבעוד מועד, ובתקופת הקיץ, הידועה כעונת המעבר, לפחות כחודשים לפני המועד הנדרש, בכדי שתוכלו להשוות בנחת מה ומי מתאים לכם בדיוק.

גטמובינג
גטמובינג

נגמר העידן בו היה צורך לשאול את החברים/המשפחה לגבי המלצות למובילים ישרים אחראים ואמינים. הסתיים הצורך לשוחח עם כל מוביל בנפרד, ולברר לגבי המחיר שהוא גובה. באתר GetMoving קיים דירוג של כל מוביל ומוביל, במחיר קבוע וידוע, וכך שאין צורך בהתמקחות, או בדרישות הלא הגיוניות לעיתים, מצד מובילים מסוימים, המבקשים פתאום תשלומים נוספים/טיפים, מעבר לתשלום שנקבע מראש, אחרת לא ימשיכו את מלאכתם.

GetMoving חוסך לכם גם את כאבי הראש בהכנות לקראת המעבר, כן- המטלה הלא ממש קלה של אריזת כל החיים שלכם בקופסאות קרטון. השירות החדשני מייתר  חיפוש חומרי אריזה שאפשר פשוט להזמין דרך האתר, לפי הכמות שאתם מעוניינים, לפי גודל הבית  מספר הספות, מיטות וכל מה שנדרש להעביר. אפשר לרכוש חבילה לפי הצורך שלכם. הפלוס הגדול שלא משנה היכן אתם מתגוררים או לאן אתם עובדים, השירות של  מעניק שירות בפריסה ארצית, והצעות אפשר לקבל באזור המרכז, כאשר היתרון הגדול מבחינתכם- יש אפשרות לתת משוב על טיב ההובלה ושביעות הרצון.

GetMoving  (תתחיל לזוז) הינה החברה הגדולה ביותר בענף ההובלות. הייחודיות  מתבטאת במציאת הובלה זולה במינימום זמן חיפוש. החברה מאגדת בתוכה כ-200 חברות הובלה בפריסה ארצית.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר להובלה שלכם – לחצו כאן
או צלצלו לשירות לקוחות – 073-322-3322

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

2 תגובות

  1. השירות הכי טוב שאי פעם קיבלתי בתחום המפחיד הזה. חיפשתי חברת הובלות בקרית אונו ומצאתי את האתר הזה להשוואת מחירים, מצויין ממש.. תודה

  2. אביתר גרינברג

    שירות הובלה הגון במחיר הגון. השוואה אמיתית ונציגי שירות נהדרים. תודה על שירות נהדר והיחס החם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות