יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / טענות לקיפוח התלמידים בבי”ס סעדיה גאון

טענות לקיפוח התלמידים בבי”ס סעדיה גאון

הורים לילדים בבית הספר סעדיה גאון טוענים כי העירייה מזניחה את נושא התנאים לילדיהם. העירייה בתגובה: "צר לנו שההורים לא מספקים תמונה מלאה".

בית ספר סעדיה גאון
לפני כחודש חגג בית הספר היסודי סעדיה גאון באור יהודה 70 שנה, אך נדמה כי זקנתו מביישת את נעוריו. מזה שנים קובלים הורים בבית ספר על הזנחה וחוסר טיפול, וכעת הנושא מובא לפתחה של העירייה.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות אור יהודה  – להצטרפות


עוזי אהרון, חבר האופוזיציה, הגיש הצעה לסדר בישיבת המועצה הקרובה לשיפוץ ופיתוח בית הספר. “אנו דורשים כי יוגש אומדן לשיפוץ ביה”ס – הכיתות, הלובי, החצר והמעטפת, להשוות את רמתו הפיסית של המבנה לבתי הספר שיזף וסביונים. אין כל סיבה שתחזוקת ביה”ס תהיה ברמה פחותה מבתי ספר אחרים”, הדגיש אהרון.
בנוסף, הנהגת הורי בי”ס גאון פרסמו פוסט נוקב ברשת, בו הם טוענים כי קיבלו קראוון במקום כיתת לימוד הממוקם בשטח החצר וכי הילדים נאלצים לצאת בגשם כדי להגיע לשירותים במבנה בית הספר.
 
תגובת עיריית אור יהודה: “העירייה משקיעה משאבים רבים בכל מוסדות החינוך בעיר, לרבות בבית ספר סעדיה גאון, הן בתוכניות פדגוגיות חדשניות והן בשדרוג המבנים הפיזיים.
אחרי עשרות שנים שבהן בית הספר הוזנח ולא טופל כראוי, ביצעה העירייה בשלוש השנים האחרונות פרויקטים רבים בבית הספר, כגון הקמת מרחב למידה חדש, הקמת מגרש קט-רגל חדש, שדרוג ושיפוץ של הספריה, שיפוצים מדי קיץ בשלוש השנים האחרונות שכללו בין השאר החלפת מזגנים, שדרוג מבני השירותים, ועוד.
בנוסף, העירייה שמה דגש על נושאים חשובים כגון הנגשה ובטיחות, שהם לא פחות חשובים. עיריית אור יהודה תקדם גם בקיץ הקרוב שיפוצי קיץ במוסדות החינוך בעיר, בהם בית ספר סעדיה גאון שאמור לקבל דגש מיוחד, כפי שעודכנו ההורים לא מכבר בפגישות עם הנהלת העיר.
באשר להקמת ארבעת הגנים, צר לנו שההורים המצוטטים בידיעה לא מספקים את התמונה המלאה בפני העיתון ולא מציינים כי בעקבות המהלך יתפנו מרחבים אחרים בבית הספר ששימשו עד היום ככיתות גן לא תקניות וכעת יותאמו לצורכי בית הספר, ולצורכיו בלבד. העירייה תמשיך לפעול בהתאם לנקודת מבט עירונית רחבה ובהתאם לכך תקדם את תוכנית השיפוצים הקרובה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות