יום שלישי , נובמבר 19 2019
דף הבית / כללית טיפת חלב – מזלזלים בהורים הצעירים

כללית טיפת חלב – מזלזלים בהורים הצעירים

תלונות רבות מצד אמהות טריות על יחס מזלזל במרפאת טיפת חלב בקופת החולים כללית שבקריית אונו - ''תהליך מסורבל של קביעת תורים ללא מענה טלפוני במרפאה''.


תינוק בוכה
תינוק בוכה

זימון תור למרפאת טיפת חלב בקופת חולים כללית שבקריית אונו הוא תהליך מסורבל שמצריך יום שלם של הכנות. במרפאה אין מענה טלפוני ולא ניתן לקבוע תור דרך אתר האינטרנט או באפליקציה. ההורים נותרו חסרי אונים אל מול התקשורת הלקויה ונאלצים להגיע פיזית למרפאה על מנת לקבוע תור. בעקבות פניה אל מערכת אונו ניוז, הודיעה קופת חולים כללית כי תתגבר את הסניף בעובדת שירות נוספת.


  יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "אונו ניוז" info@ononews.co.il


מ' תושבת קריית אונו ואמא לתינוקת בת חודשיים, עברה אל העיר לאחרונה וניסתה לקבוע תור לטיפת חלב: "ניסיתי לקבוע תור בקופת חולים כללית בסניף שבקניון קריית אונו, בהתחלה התקשרתי אל הטלפון שמופיע באתר ולא היה מענה.

בחוסר ברירה, הלכתי אל הסניף וניסיתי לברר כיצד קובעים תורים, כשהגעתי אל המקום אחות המרפאה אמרה לי שאין כרגע מענה טלפוני בסניף ושקביעת תור נעשית על ידי הגעה פיזית אל המרפאה.
לא האמנתי למשמע אוזניי, מי שמע על דבר כזה? אני צריכה לפנות יום שלם ולהגיע יחד עם בתי התינוקת אל המרפאה כדי לקבוע תור או לבטל תור לטיפת חלב".

טיפת חלב קרית אונו שעות פתיחה
טיפת חלב קרית אונו שעות פתיחה

בנוסף, על דלת הכניסה בסניף תלוי דף עם שעות פעילות המרפאה, כשהגיעה מ' ביום ראשון בשעה 15:00 (כפי שמצויין בדף) הופתעה לגלות כי הסניף סגור. לאחר המתנה של שעה במקום הגיעה האחות ואמרה ששעות הפעילות שונו וכעת הסניף נפתח בשעה 16:00.

כשחזרה לביתה ניסתה מ' לפנות לקופת החולים בדרך נוספת – "התקשרתי ל – 2700* כדי לברר האם ניתן לעשות זאת דרכם. נאמר לי כי אין להם את האופציה לקבוע תורים לסניף ושקביעת התורים נעשית רק על ידי המרפאה עצמה ולהם אין אפשרות לראות מתי יש תורים פנויים".

"התאכזבתי מהשירות במרפאה והרגשתי שלא מתייחסים לתלונות שלי. זה זלזול בזמן הפרטי שלי." מוסרת מ'.

ממרפאת כללית נמסר: "מדובר בטיפת חלב עם צוות מוערך אשר זוכה לשביעות רצון גבוהה מצד הלקוחות. בשבועות הקרובים תצטרף לצוות האחיות עובדת שתעניק שירותי משרד.

שעות הפעילות הן קבועות ומפורסמות באתר ובאפליקציית כללית וניתן לזמן ביקורים בשלב זה במוקד שירות הלקוחות (2700*) או באמצעות האתר ואפליקציית כללית.

כל ביקור בטיפת חלב מתואם מראש כאשר צוות האחיות מקפיד בסיום כל ביקור לקבוע מראש את מועד הביקור הבא.

(ביקור ראשון לתינוק שרק נולד מבוצע במוקד שירות הלקוחות 2700*). 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אאורה בן שמן

זינוק של 135% בהכנסות אאורה השקעות