יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / ללב יש פעימות משלו

ללב יש פעימות משלו

חגית נאוי עמבר, תושבת אור יהודה, איבדה את בנה עומרי, מאז כותבת מדי שבוע תובנות חיים

חגית אמבר

עומרי יקר שלי,
הגעגוע אליך הוא זה שמניע אותי לעשות למען האחר, הגעגוע למה שהיית. מאז החל פרוייקט ההנצחה עומריקי, אני לומדת על חברות ושותפות, מחוייבות והרתמות וממשיכה, מתבוננת באנשים שמסביבי ולומדת עליי ועל היכולות שלי, מה זו נחישות ועמידה במילה ובעיקר כבוד.
שבוע ללא שינה, התרגשות, התגייסות, עבודה והכוחות אוזלים ואני שם בכל ליבי, זה בשביל עומרי, נפגשת עם בני נוער, שומעת שיתופים והלב, ללב יש פעימות משלו, בקצב שמשתנה בכל שיתוף, בטוחה שאם אמשיך ללכת אחרי החלומות שלי כנראה שגם שאגשים אותם. החיים הם רגע ועוד רגע, בהסתכלות לאחור על חיי אני רואה שבכל פרק זמן חיי השתנו, סופים והתחלות, ילדות, בגרות ונערות, הורות, חברים מצבים עבודות, המציאות היא רגעית רגע ועוד רגע ועוד רגע…
לבלוג של חגית


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בכל קטע חיים היה משהו שהשתנה לי, מילדה שמחה להורים מאושרים, ברגע אחד לילדה יתומה מאב, מילדה שמחה לילדה מרדנית ומתוסכלת, תיכון, צבא נישואין גירושין ובכל שלב מציאות אחרת , השמנה ורזון, עד לאימהות ושכול ובתוך כל זה אני קיימת עם הרגשות הפחדים והכאב, השמחה ההתרגשות האושר והצחוק, הכל לרגעים, היסטוריה. במהלך חיי בחרתי לקרב אנשים אליי ומעט להוציא, יצרתי מעגל של אנשים שמסוגלים להכיל אותי, שאני מסוגלת להכיל אותם, כך יצרתי מעגל אנרגיה טובה מסביבי שמגנה עליי ומאפשרת לחיות את חיי בשמחה.
עומרי יקר שלי,
הדרך קשה ומאתגרת, מלאה בעליות ומורדות, בקשיים והצלחות, בצחוק ודמעות, ככה זה בדרך, עברתי לא מעט טוב וגם קושי ולמדתי שזו הדרך, שהחיים הם אוסף של רגעים וחלומות ושנחישות והתמדה הם מתכון בטוח למצוא את הנתיב הנכון בדרך והתוצאות לא בהכרח כפי שנחלום, הכי חשוב זה לעשות ואני בעשיה, כזו שמצילה אותי מתוצאה עצובה בחיי, אובדנך.
אוהבת ומתגעגעת המון המון אמא
להצטרפות למיזם Omriki – אמהות למען נוער ע”ש עומרי ליג’י ז”ל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות