יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / 62 בוגרי תואר ראשון ושני של מכללת אור יהודה הגיעו לקו הסיום

62 בוגרי תואר ראשון ושני של מכללת אור יהודה הגיעו לקו הסיום

לאחרונה נערך באוניברסיטה הפתוחה טקס הענקת התארים שכלל 62 בוגרים ומוסמכים שלמדו במכללת אור יהודה לתארים ראשון ושני ובלטו מבחינת אחוזי ההצלחה בבחינות, אחוזי ההתמדה וסיום התואר. גלית ששון, מנהלת המכללה - "אנו מנגישים את ההשכלה הגבוהה לתושבי העיר"

בוגרי מכללת אור יהודה
צילום - האוניברסיטה הפתוחה

לא פחות מ-62 בוגרים ומוסמכים של מכללת אור יהודה, הפועלת במסגרת “נפגשים” מרכזים קהילתיים, הגיעו לאחרונה לקו הסיום עם טקס הענקת התארים שהתקיים באוניברסיטה הפתוחה. זו הפעם הראשונה שהמכללה נמצאת על במת חלוקת התארים של האוניברסיטה הפתוחה, כאשר 62 הבוגרים והמוסמכים הציבו רף גבוה לבאים אחריהם, הן מבחינת אחוזי ההצלחה בבחינות והן מבחינת אחוזי ההתמדה וסיום התואר, שחלקם אף נושאים את התואר בהצטיינות.

בוגרי מכללת אור יהודה

מקבלי התארים השיגו את המטרה שהציבו לעצמם והוכיחו לכולם שהכול אפשרי. הם הצליחו לשלב את הלימודים עם חיי המשפחה, העבודה והפנאי, תוך הפגנת משמעת עצמית ללמידה, ניהול לוח זמנים ועמידה אחראית במטלות ולא שכחו את כוחה של למידה בקבוצה ומהי חברות.

בוגרי מכללת אור יהודה
צילום – האוניברסיטה הפתוחה

גלית ששון, מנהלת מכללת אור יהודה: “אני רוצה להודות לראש העיר עו”ד ליאת שוחט ויו”ר הנהלת ‘נפגשים’ אלירן אליה שהביאו לעיר אור יהודה את האקדמיה במטרה להנגיש את ההשכלה הגבוהה לתושבי העיר, לאוניברסיטה הפתוחה על ההזדמנות שהיא מעניקה לכל אדם באשר הוא ללמוד, להתפתח ולמקסם את יכולותיו, לפרופ’ יגיל לוי על פיתוח תכנית לימודים מעמיקה, מקיפה ומעוררת עניין רב.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בזכות תכנית זו הפכו הבוגרים לאזרחים בעלי יכולת השפעה על המערכות הציבוריות. תודה גם לגב’ מיכל צנטר, מנהלת בית ספר לשלטון מקומי ומדיניות ציבורית שבזכות אישיותה האכפתית, המסורה והדאגה הבלתי פוסקת לכל אחד ואחת מהבוגרים והבוגרות  – הגענו לרגע הזה”.

כיום, אגב, 400 סטודנטים חדשים ללימודי תואר ראשון ושני עושים את דרכם לעבר קבלת התואר הנכסף, וההרשמה לשנת הלימודים תש”פ נמצאת בעיצומה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות