יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / סופר מקריית אונו חושף את סודות השיווק של ביבי

סופר מקריית אונו חושף את סודות השיווק של ביבי

"אפשר לאהוב את ביבי ואפשר גם לשנוא אותו, אבל הוא הוא המשווק הכי טוב מבין כל הפוליטיקאים בישראל והפוליטיקאי הכי טוב מבין המשווקים - כך אומר דני וידיסלבסקי מקריית אונו, מאסטר בניהול ומומחה להתנהגות אנושית, שלקראת הבחירות ביום שלישי הוציא לאור ספר חדש בשם: "סודות השיווק של ביבי" המבוסס על סדרת סרטוני וידיאו שזכו למיליון וחצי צפיות

דני וידיסלבסקי
דני וידיסלבסקי

“רוב הפוליטיקאים הישראליים לא מבינים בשיווק או חלשים בו, ומעטים בכלל מוכוונים לשיווק”, כך אומר דני וידיסלבסקי, תושב קריית אונו, מאסטר בניהול ומומחה להתנהגות אנושית, שלקראת הבחירות לכנסת שיתקיימו ביום שלישי הקרוב, מוציא לאור ספר חדש בשם: “סודות השיווק של ביבי” (בהוצאת “מדיה 10”).


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הספר מתבסס על סדרת סרטוני וידיאו, שזכו ליותר ממיליון וחצי צפיות באינטרנט וברשתות החברתיות, ונמכר עד כה ביותר מ-1,800 עותקים באמצעות מימון המונים שהשיג עד כה יותר מ-180,000 שקלים. מבלי להביע דעה פוליטית בעד או נגד, מצהיר וידיסלבסקי כי “אפשר לאהוב את ביבי ואפשר גם לשנוא אותו, אפשר לחשוב שהוא טוב ליהודים או שהוא רע למדינה, אבל אין עוררין על כך שהוא המשווק הכי טוב מבין כל הפוליטיקאים בישראל, והוא הפוליטיקאי הכי טוב מבין כל המשווקים במדינה. הפער בינו לבין האחרים בנוגע לשיווק זה כמו הפער בין ילד בחוג ג’ודו לבין אלוף העולם”.

כריכת הספר סודות השיווק של ביבי, מאת דני וידיסלבסקי

וידיסלבסקי, בן 44, נשוי ואב לילד, נכנס לעולם העסקים כבר בגיל 15 בעבודה בעסק משפחתי. הוא נאלץ לקטוע קריירה מבטיחה של כדורסלן מקצועי עקב פציעה, ואז נכנס לעולם השיווק, המכירות והעסקים. בגיל 22 כבר הפיק הרצאה ל-3,000 איש בהיכל יד אליהו. בגיל 24 התחיל לאמן בעלי עסקים, בשנת 2001 המציא מודל עבודה ותשלום בענף הייעוץ בארץ שרבים מהעוסקים בענף מחקים אותו מאז, אימן וייעץ אישית למאות עסקים שייצרו הכנסות של למעלה ממיליארד שקל. הוא העביר סדנאות, קורסים והרצאות ליותר מ-20,000 משתתפים, מנהלים ובעלי עסקים, הכשיר עשרות מרצים ויועצים בארץ ובעולם שהעבירו הרצאות למיליון משתתפים, הדריך מנהלים מחברות ומארגונים גדולים, והסדנאות שפיתח מועברות היום בארצות הברית, קנדה ודרום אפריקה.

“המטרה העסקית שלי היא לעזור ל-10,000 עסקים להגיע להכנסות של למעלה ממיליון שקלים בשנה, וביושר”, אומר וידיסלבסקי המגלה כי הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים ופוליטיקאים היא אי ההבנה ששיווק טוב של מוצר בינוני תמיד מנצח מוצר מעולה עם שיווק נוראי. “זה לא אומר שצריך להזניח את המוצר, אבל אם תשפר את המוצר בלי לשפר את השיווק, תפשוט את הרגל והמוצר שלך לא יגיע לשום מקום. אתה צריך לשפר את השיווק שלך, ובמקביל לשפר את המוצר”.

וידיסלבסקי מציין כי הפיתוח והדיוק שעשה לסודות השיווק של נתניהו מאפשרים לכל בעל עסק להשתמש בסודות אלו מיידית אצלו בעסק. “כל אחד צריך לשווק את עצמו במקום העבודה, או בחוג החברתי או אפילו במשפחה. בדרך כלל הפוליטיקאים חושבים ששיווק עושים לפני הבחירות, וזו כמובן טעות ענקית. מלבד נתניהו וסתיו שפיר, אף פוליטיקאי לא ממש הפנים ששיווק צריך להתבצע כל הזמן (מפורט על כך בפרק 18 בספר). שיווק רגעי הוא חלש, מאולץ, מריח מתחנף ומשיג תוצאות בינוניות. מי שעושה עבודה טובה בשלושת צמתי המפתח בקמפיין: אסטרטגיה, שיווק ויום הבחירות לא יכול להפסיד בחירות”.

דני וידיסלבסקי באירוע השקת הספר סודות השיווק של ביבי, צילום אורן בר ניב
דני וידיסלבסקי באירוע השקת הספר, צילום אורן בר ניב

בין הסודות השיווקיים שנחשפים בספרו: מי שתוקף את הצד השני, בדרך כלל מנצח. התוקף נראה בטוח בעצמו, חזק ומשרה בטחון. במיוחד אם משתמשים בסוד קטילת המתחרים המתואר בספר (פרק 10). מספר דוגמאות מוצלחות לכך הן דונלד טרמאפ, שבקמפיין נגד הילארי קלינטון תקף אותה ללא הרף ובכל מקום. אפילו בעימות הטלוויזיוני הוא לא פספס אף הזדמנות להציק ולתקוף ולא פעם הטיל ספק בכשירותה הנפשית לתפקיד. ובישראל? וידיסלבסקי: “אביגדור ליברמן עולה בסקרים ביחס ישיר לתקיפותיו את נתניהו. באופן דומה נתניהו קוטל כל הזמן את כל המתחרים. הוא רומז שהבית היהודי (ימינה) לא יעברו את אחוז החסימה, יורד על גנץ, נכנס בלפיד ומי לא. אהוד ברק פועל על פי הסוד ומקפיד להגביר את מתקפותיו נגד ראש הממשלה והשרים המיועדים ככל שמתקרב יום הבחירות, ובינתיים המחנה הדמוקרטי עולה מחמישה מנדטים לטווח של 7 עד עשרה מנדטים”.

סוד שיווקי נוסף שנחשף בפרק 11 בספר הוא: שיווק פחדים – שיטה בה משתמשים פוליטיקאים בכל העולם כדי לשלוט בדעת הקהל ולהיות גיבורי העל של העם. כך למשל, הפחיד נתן שרנסקי בקמפיין ה”נאש קונטרול ש”ס” את העולים ממה עלול לקרות אם משרד הפנים יהיה בידי ש”ס – כל הדרך לשיא מנדטים והפיכת ישראל בעלייה להפתעת הבחירות. לפני חודשיים טראמפ כבר החל את הקמפיין לבחירות 2020 ולאחרונה הפחיד: “הדמוקרטים יהרסו את ארצות הברית”. ובשנת 1993 זעקה הכותרת הראשית בעיתון גדול בישראל ציטוט של נתניהו: “האיום המסוכן ביותר לקיומה של ישראל אינו מצוי היום במדינות ערב – אלא באיראן”.

וידיסלבסקי מציין כי מעט מאוד אנשים, אם בכלל, יודעים מהן דעותיו הפוליטיות האמיתיות של נתניהו, ולדבריו מה שהציבור נחשף אליו זו רק תדמיתו השיווקית, “אבל לאורך השנים מראים מעשיו קיצוניות וניגודיות מוחלטת למה שנדמה כדעותיו הפוליטיות. הותקפתי לא פעם משני צדי המתרס הפוליטי: תומכי נתניהו האשימו אותי בפגיעה במנהיג ויש אפילו מי שאמר שהפשטתי אותו, כמו שאחד הקוסמים חשף בסדרת טלוויזיה את הסודות של הקוסמים. ואילו אנשים מהצד השמאלי האשימו אותי שאני מאדיר את נתניהו, משווקו וקושר לו כתרים לא לו. לדעתי, הוא דמות מרתקת עם יכולות יוצאות דופן במגוון תחומים, אבל עם חסרונות בולטים מאוד. הדבר הכי טוב שהוא היה יכול לעשות למען מדינת ישראל זה להיות שר החוץ”.

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

2 תגובות

  1. ספר חובה!! דני גאון. ממליץ לכל אדם. מתנה מושלמת לחגים

  2. ‏אחד הספרים המדהימים שקראתי לאחרונה. פה קיח עיניים ונותן כלים חשובים לשיווק העסק שלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות