יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / התנדבת וגם שילמת? המתנדבים של איחוד הצלה נדרשו לשלם על הצבת שלט

התנדבת וגם שילמת? המתנדבים של איחוד הצלה נדרשו לשלם על הצבת שלט

בניגוד למקובל בשאר הארץ, בעיריית אור יהודה דרשו מאיחוד הצלה כמעט 6,000 שקל על הצבת שלט בסניף ברחוב ההסתדרות. אחד הפעילים: "זו חוצפה לדרוש מאיתנו כסף כשאנחנו מתנדבים להציל חיים". העירייה: "פועלים על פי חוק"

איחוד הצלה
איחוד הצלה

הם מצילים חיים על בסיס יומי ומשמשים כוח התגובה הראשוני לפני הגעת כוחות הביטחון וההצלה, אלא שהפרט הזה לא מנע מעיריית אור יהודה לדרוש מהמתנדבים היקרים כמעט 6,000 שקל עבור הצבת שלט בכניסה לסניף ברחוב ההסתדרות 14.

איחוד הצלה בבית ספר בגני תקווה


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


המקום מעניק ללא עלות שירותי רפואה בסיסים לקהילה, בדיקת לחץ דם והכשרות של מתנדבים. בנוסף, יש במקום מחסן ציוד עזרה ראשונה. מתנדב שרוצה להגיע למשמרת יכול להיות בבית המתנדב, ומשם לצאת לאירועים מצילי חיים.

אחד הפעילים אמר בשיחה עם “אונו ניוז” כי “זו חוצפה לדרוש מאיתנו כסף כשאנחנו מתנדבים להציל חיים”.

מאיחוד הצלה נמסר בתגובה: “במשך שנים זוכים מתנדבי איחוד הצלה להערכה רבה מצד הנהלת עיריית אור יהודה ואנו שמחים על שיתוף הפעולה הזה. אכן התקבלה דרישה לתשלום אגרת שילוט עבור בית המתנדב של איחוד הצלה ששולמה”.

איחוד הצלה

מעיריית אור יהודה נמסר בתגובה: “לצערנו הרב, באיחוד הצלה בחרו לפתור את נושא אגרת השילוט באמצעות האתר, ולא בדרכים המקובלות כל זאת מתוך מחשבה שלחץ יסייע. העירייה תמשיך לפעול אך ורק על פי החוק. לגופו של עניין, בהתאם לחוק העזר לשילוט, איחוד הצלה אינו פטור מתשלום אגרת שילוט. מתן פטור לא מתבצע באופן גורף בשום מצב – וכל טענה כאילו בערים אחרות פוטרים באופן אוטומטי מתשלום זה משוללת כל יסוד. במידה ויש לארגון השגות לגבי תשלום אגרת שילוט – הכתובת שלהם היא אחת, אגף ההכנסות בעירייה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות