שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / עוזי אהרון דורש מראשת העירייה 150 אלף שקל בגלל הוצאת דיבה

עוזי אהרון דורש מראשת העירייה 150 אלף שקל בגלל הוצאת דיבה

יו"ר האופוזיציה באור יהודה, עו"ד עוזי אהרון, שיגר מכתב התראה לפני תביעה בעקבות שלושה מקרים שבהם לטענתו הוציאה שוחט את דיבתו. מקורב לראשת העיר: "הוא צעד דרך משותפת עם עבריין המין המורשע דוד יוסף במרבית שנות כהונתו כסגן ראש עיר בשכר"



חבר מועצת אור יהודה עוזי אהרון
חבר מועצת אור יהודה עוזי אהרון

המתיחות בין יו”ר האופוזיציה באור יהודה, עו”ד עוזי אהרון, לראשת העיר עו”ד ליאת שוחט עולה דרגה. זאת אחרי שאהרון שיגר אליה מכתב התראה לפני תביעה בגין הוצאת לשון הרע.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


במכתב, שנכתב על ידי עו”ד שי זוהר, נטען כי שוחט הוציאה את דיבתו בתגובה לכתבה על בית העלמין שפורסמה ב”אונו ניוז”.

“באתר ‘אונו ניוז’ התפרסמו שלוש כתבות כאשר בכל כתבה השתלחת במרשי שהינו יו”ר האופוזיציה בעיריית אור יהודה, ומאחר ואת ראש העיר, מדובר למעשה ברדיפה פוליטית של יריבים פוליטיים”, נכתב במכתב.

כזכור, בתגובה לכתבה טענה ראש העירייה כי “אמשיך ואפעל כדי להביא לידי הקמת בית העלמין למרות כל המכשולים שאדון אהרון ושותפו לדרך, עבריין המין המורשע, דוד יוסף, מנסים לשים לעיר”.

עו”ד זוהר כתב לשוחט כי “מרשי שהינו איש ציבור, בעל תפקיד, עו”ד במקצועו, נאלץ לקרוא שהוא שותף לדרך של עבריין מין מורשע??? שהוא עושה וממשיך לעשות נזק לעיר?”

המכתב של עוזי אהרון לליאת שוחט
המכתב של עוזי אהרון לליאת שוחט

ב-29.10.19 פורסמה באתר “אונו ניוז” כתבה נוספת בעניינו של אהרון – על ניגוד עניינים לכאורה שבו הוא מצוי.

בסוף הכתבה פורסמה תגובת ראש העירייה: “מדהים לראות איך האיש שבמשך 30 שנה מייצג את הפוליטיקה העירונית הישנה והשתכר על חשבון הציבור במשכורות שמנות ופנסיות לא חוקיות, עדיין לא הפנים, גם בחלוף שנה מאז מועד הבחירות, את תוצאותיה. עוזי משתייך לחבורה הישנה שהציבור מאס בה באור יהודה, ולא מפליא לראות אותו מביע לאחרונה את תמיכתו הציבורית בעבריין המין המורשע והמשוחרר דוד יוסף”.

לטענת עו”ד זוהר, “משכורות שמנות זה עניין של דעה, אבל פנסיות לא חוקיות זה כבר לשון הרע במלוא מובן המילה. למעשה טענת שמרשי גונב כספים מהעירייה. מרשי רואה את הדברים בחומרה. אולי זה מפליא, אבל גם בפוליטיקה יש גבולות והגבול במקרה הזה נחצה”.

הוא מסיים את המכתב בדרישה כספית: “ככל ולא תשלמי למרשי 150 אלף שקל בתוך 14 ימים מיום קבלת מכתב זה, מרשי יפנה לבית המשפט לקבל את הסעדים המגיעים לו על פי חוק”.

ליאת שוחט - תומכת במאמינים אור יהודה. תוכן מקודם

ליאת שוחט

מקורב לליאת שוחט ציין: “האיש שמזוהה עם הפוליטיקה הישנה ‘שכח’ כנראה כמה דברים שהתרחשו בשנים האחרונות, ואולי כדאי לנצל את הבמה הזו כדי להזכיר לו. זו הזדמנות טובה להזכיר לו שהוא צעד דרך משותפת עם עבריין המין המורשע דוד יוסף במרבית שנות כהונתו כסגן ראש עיר בשכר. נזכיר לו גם שמי שהוביל את מטה הבחירות שלו רק לפני שנה היה אחיו של עבריין המין המורשע, ואולי כדאי גם להזכיר לו שאותו עבריין מין מורשע פעל מבית הכלא לעודד אנשים להצביע לעוזי אהרון”.

עוד מוסיף המקורב כי “אם כל זה לא מספיק, יתכבד עוזי אהרון להסביר מדוע הוא הראשון שיצא להגנתו מיד עם שחרורו מהכלא וביקש לאפשר לו הזדמנות נוספת. אולי לליאת הוא לא חייב הסברים, אבל רצוי שיספק הסברים לאותן מוטרדות שחוו עבירות שפלות מצד עבריין המין המורשע ומדוע גם היום הוא בוחר לצדד בו”.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות